Categories: Статті

Дорожній знак, що викликає великі штрафи: що повинні знати водії про його значення

Дорожній знак із трьома транспортними засобами — автомобілем, велосипедом і мотоциклом — часто викликає запитання у водіїв. Особливо, коли мова йде про нововведення, що набирають популярності на європейських дорогах,  повідомляє Gazeta.pl.

Знак 277.1, який з’явився у Німеччині в 2020 році, офіційно називається “Заборона обгону одноколійних транспортних засобів багатоколійними автомобілями та мотоциклами з коляскою”. Його основне завдання — забезпечити безпеку на дорогах, зосереджуючи увагу на найбільш вразливих учасниках руху, таких як велосипедисти та мотоциклісти.

Цей дорожній знак забороняє обгін двоколісного транспорту автомобілями і багатоколійними транспортними засобами в тих ділянках, де він встановлений. Проте, варто відзначити, що існують винятки. Наприклад, вантажні велосипеди з трьома колесами не підпадають під дане обмеження, адже вважаються двоколійними. Невідомість або свідоме нехтування цими правилами може привести до серйозних наслідків для водіїв.

У Німеччині, штрафи за порушення вимог цього знака варіюються від 70 до 300 євро. Така сувора система покарань покликана підвищити рівень безпеки на дорозі.

Досі в Україні аналогічного дорожнього знака не існує, але європейський досвід демонструє, що подібні обмеження ефективно сприяють зменшенню дорожньо-транспортних пригод за участю двоколісного транспорту. Це важливий крок на шляху до підвищення безпеки, адже велосипедисти та мотоциклісти є одними з найуразливіших учасників дорожнього руху.

Таким чином, знак 277.1 — це чудовий приклад того, як прості, але важливі зміни можуть суттєво знизити аварійність і зробити наші дороги безпечнішими для всіх учасників руху.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

5 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago