Categories: Статті

Чому залишати номер телефону під склом авто небезпечно: роз’яснення поліції

Нерідко автовласники, намагаючись уникнути неприємностей із паркуванням, залишають свій контактний номер телефону під лобовим склом. В цілому, це здається логічним кроком, адже так можна швидко вирішити непорозуміння. Проте, експерти та поліцейські вважають, що таке рішення є вкрай ризикованим. Про це повідомляє сайт Твоя машина.

Небезпека викриття особистих даних

Поліцейський із великим стажем попереджає, що якщо зловмисникам відомі номер телефону, номерні знаки та VIN-код автомобіля, це може стати причиною серйозних проблем. Зловмисники здатні отримувати доступ до розкритих баз даних, де можна знайти чимало інформації про власника автомобіля, включаючи його особисті дані.

Шахрайські схеми на базі контактних даних

Шахраї можуть використати номер телефону автовласника для проведення різноманітних шахрайських схем. Наприклад, вони можуть надіслати фальшиве повідомлення від імені правоохоронних органів, звинувативши водія в порушенні правил дорожнього руху або навіть у більш серйозних злочинах.

Крім того, існує імовірність викрадення коліс або номерних знаків з подальшою вимогою викупу за їх повернення. Такі ситуації стають все більш поширеними, і поліція закликає автовласників бути обережними.

Це цікаво: За кермо заборонено: яким водіям більше не можна керувати автомобілем

Що робити, щоб уникнути неприємностей

Є кілька рад, як уберегти себе від цих ризиків. По-перше, вам слід уникати залишати особисту інформацію під склом автомобіля. Краще спробувати вирішити ситуацію через знайомих або сусідів, якщо йдеться про паркування. Також варто встановити систему трекінгу, яка дозволить контролювати ваше авто, а в разі необхідності – оперативно його відшукати.

Нагадаємо, що безпека завжди повинна бути на першому місці. Тому, перш ніж залишити свій номер телефону під лобовим склом, двічі подумайте про можливі наслідки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago