Готуйтеся до капремонту: які помилки водіїв спричиняють обрив ременя ГРМ

Ремінь ГРМ – звичайний витратний матеріал в автомобілі, який сам по собі не є супердорогим, але його зношення може призвести до обриву деталі та критичного пошкодження компонентів силової установки, що вже може вимагати капітального ремонту і серйозних витрат. Стандартний ресурс ременя ГРМ становить 50 000 – 150 000 кілометрів, але пошкодити його можна і до зазначених показників. Досвідчений моторист розповів «SUV News», які помилки водіїв призводять до передчасного виходу з ладу деталі та її обриву.

Насамперед він зауважив, що в потужних двигунах ремінь ГРМ «ходить» менше, ніж зазвичай. Усе через високе навантаження. Якщо до цього додати купівлю неякісного і неоригінального ременя, то ситуація ще більше погіршиться. Загалом моторист упевнений, що економити на цій деталі точно не варто.

Також, за його словами, слід уважно стежити за правильністю встановлення деталі. Найкраще звернутися за допомогою до професіоналів, які мають відповідний досвід і хорошу репутацію. Неправильне встановлення тягне за собою масу проблем і також може закінчитися катастрофою.

Нерідко обрив або передчасний знос ременя ГРМ відбувається через те, що в підкапотному просторі не підтримується чистота. Попадання моторного мастила та інших технічних рідин на деталь може призвести до прослизання і обриву.

Крім того моторист попередив, що до обриву ременя може призвести запуск двигуна «зі штовхача». Такий метод може використовуватися раз або два у виняткових ситуаціях, але не постійно.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також