Індикатор Check Engine: механік назвав десять типових причин його активації
Якщо на приладовій панелі вашого автомобіля загорівся «Check Engine», не варто відразу впадати в паніку і посипати голову попелом. Досвідчений автомеханік на основі свого десятирічного досвіду роботи в автомайстерні розповів порталу Motorbiscuit про десять найпоширеніших причин активації цього індикатора, з якими йому доводилося стикатися.
1. Несправний клапан EGR
Що відбувається? Засмічення клапана рециркуляції вихлопних газів (EGR) через нагар. Це призводить до збоїв у подачі повітря, помилок у суміші та появи помилки.
Рішення: Іноді допомагає очищення, але частіше потрібна заміна.
2. Котушки запалювання, що вийшли з ладу
Що відбувається? Пропуски запалювання, нестійкий холостий хід, втрата тяги. Якщо помилка серйозна, «Check Engine» буде блимати.
Рішення: Міняти краще відразу всі котушки.
3. Підсмоктування повітря (вакуумний витік)
Що відбувається? Підсмоктування повітря в колекторі або через потріскані шланги заважає роботі двигуна. Симптоми: плаваючі оберти, погана динаміка.
Рішення: Знайти й усунути витік.
4. Несправний VTEC-соленоїд
Що відбувається? Система VTEC (зміна фаз газорозподілу) перестає працювати коректно, двигун втрачає потужність.
Рішення: Заміна соленоїда.
5. Помилка системи EVAP (контроль парів палива)
Що відбувається? Найчастіша причина – погано закручена кришка бензобака. Якщо проблема глибша, винен клапан, шланги або вугільний адсорбер.
Рішення: Затягнути кришку.
6. Брудний або несправний MAF-сенсор
Що відбувається? Датчик масової витрати повітря (MAF) може забруднитися, через що двигун починає працювати нестабільно.
Рішення: Очищення.
7. Помилка за датчиками кисню (O2) або каталізатором.
Що відбувається? Лямбда-зонди (AFR/O2) контролюють суміш і роботу каталізатора. Якщо вони несправні, може збільшитися витрата палива. Якщо забитий каталізатор, мотор втрачає потужність.
Рішення: Заміна датчика.
8. Зношені свічки запалювання
Що відбувається? Пропуски запалювання, нестабільна робота двигуна. За серйозної проблеми «Check Engine» почне блимати.
Рішення: Заміна всіх свічок.
9. Несправні паливні форсунки
Що відбувається? Двигун троїть, нерівномірно тягне. Це зустрічається рідше, ніж проблеми з котушками або свічками, але теж буває.
Рішення: Іноді допомагає промивка інжектора.
10. Низький рівень оливи або проблеми з тиском оливи
Що відбувається? Система VTEC і фази ГРМ чутливі до рівня оливи. Якщо його мало, можливі збої в роботі двигуна.
Рішення: Доливка оливи – безкоштовно, але якщо зношення оливонасоса або двигуна – може бути дорого.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!