Коли АКПП автомобіля потрібно перевести в ручний режим: назвали 5 ситуацій
Сучасні автомобілі з автоматичною коробкою передач часто мають функцію ручного перемикання передач, але не всі водії нею користуються. Експерт порталу ampercar.com пояснив, що є ситуації, коли ручний режим може бути дуже корисним.
Багато водіїв думають, що ручне перемикання потрібно лише для спортивної їзди. Але якщо відкинути ці міфи, то стає зрозуміло, що підрульові пелюстки і ручний режим перемикання передач можуть допомогти в різних дорожніх умовах.
Ось кілька прикладів, коли ручне перемикання передач може бути корисним. Наприклад, при виїзді на шосе з бічної дороги, щоб швидко набрати потрібну швидкість, ручне перемикання дозволяє точніше контролювати розгін, ніж автомат. Водій може тримати нижчу передачу, щоб отримати більше потужності для швидкого прискорення, хоча це й збільшує витрату палива.
Ці ж аргументи підходять для швидкого обгону на вузькій дорозі. Ручне перемикання передач дає можливість краще використовувати потужність двигуна, що особливо важливо, коли мало місця для маневру і потрібна швидка реакція.
Ручне перемикання передач на автоматі також корисне на слизьких або піщаних дорогах. Автомат може перейти на вищу передачу, що може призвести до втрати контролю або пробуксовки. В ручному режимі таких проблем не буде, бо водій сам керує ситуацією.
Це також корисно при буксируванні причепа. Коли автомобіль сильно навантажений, автомат може знизити обороти двигуна. Використовуючи ручне перемикання, водій самостійно вибирає передачу для кращого зчеплення з дорогою і зменшення навантаження на коробку передач.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!