Коли пробіг – не показник: як зрозуміти, що час міняти ремінь ГРМ
Ремінь ГРМ в автомобілі відіграє важливу роль, однак є при цьому звичайним розхідником, який слід міняти кожні 80 000 – 100 000 кілометрів. При цьому досвідчені автомеханіки попереджають, що орієнтуватися тут лише на пробіг – серйозна помилка. Співробітник СТО пояснив «SUV News», які ознаки вказують на серйозний знос деталі та необхідність її негайної заміни.
Насамперед, зрозуміло, потрібно звертати увагу на зовнішні дефекти – тріщини, потертості, розшарування. Також варто насторожитися при появі характерного свисту з-під капота. Це може свідчити про руйнування структури ременя або проблеми з натяжними роликами.
Майстер звернув увагу на один маловідомий індикатор, який також попереджає про поганий стан приводного механізму. Йдеться про стан генераторного ременя, який зазвичай змінюється в комплекті з ГРМ. Якщо він зношений, то й основний ремінь потребує заміни. Також досвідчені механіки закликають міняти з ременем і водяну помпу, яка в разі поломки може спровокувати перегрів і заклинювання двигуна.
Якщо ви купуєте машину з пробігом у районі 100 000 кілометрів, слід остерігатися недобросовісних продавців, які переконують, що замінили ремінь ГРМ, хоча на ділі цього не зробили. Якщо проігнорувати діагностику і повірити колишньому власнику на слово, то можна отримати обрив приводного механізму і пошкодження двигуна, нарвавшись на капітальний ремонт.
Раніше ми писали, яка помилка під час початку руху може призвести до дорогого ремонту. Також механік пояснив, кому з автомобілістів навесні не варто міняти моторну оливу.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!