На ринку дедалі частіше можна зустріти автомобілі з безступінчастою трансмісією або варіатором (CVT), особливо в сегменті масових кросоверів. На перший погляд це проста і зручна КПП істотно покращує досвід вашого водіння, проте експерти попереджають – для частини українських водіїв такі машини можуть обернутися розчаруванням і високими витратами на обслуговування. Досвідчений автомеханік пояснив «SUV News», кому не варто купувати авто з варіатором.
Насамперед фахівець зазначає, що CVT добре працює за помірного навантаження, забезпечуючи плавне прискорення та економію пального. Однак головна її проблема – обмежений запас міцності. За словами механіка, варіатор не терпить різких прискорень, їзди з причепом або буксирування. Цей тип трансмісії буквально створений для повільного і розміреного міського ритму, а не для екстриму.
Ще один мінус – складність і дорожнеча ремонту. У багатьох випадках мова і зовсім йде про неремонтопридатність. У разі поломки трансмісія вимагає тільки повної заміни. Для популярних кросоверів ціна варіатора може досягати 100 – 150 тисяч гривень. А це третина вартості середнього вживаного автомобіля в Україні.
Варіатор може бути чудовим рішенням для бюджетного авто і надійним помічником під час плавної та неспішної їзди в міських умовах. Якщо ж вам потрібна машина для драйву і буксирування вантажів – забудьте про CVT. Він обернеться для вас справжнім кошмаром.
Раніше ми писали як правильно гальмувати двигуном на машинах з автоматичною трансмісією. Також механіки пояснили коли потрібно переводити АКПП у режим «P» на світлофорі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…