Краще продати, ніж ремонтувати: які поломки в авто немає сенсу лагодити
На «вторинці» все частіше можна зустріти автомобілі, виставлені на продаж після критичних поломок. Експерти застерігають від купівлі таких машин, оскільки проблем вони принесуть вам набагато більше, ніж користі. Досвідчений автомеханік пояснив «SUV News», після яких несправностей прийнято продавати авто, оскільки подальший ремонт вже не має сенсу.
Насамперед багато автовласників не хочуть братися за капітальний ремонт двигуна. Іноді його вартість може становити до половини ціни всього автомобіля. Якщо йдеться про стару модель, то для неї поломка мотора може стати смертним вироком.
Також мало хто хоче витрачатися на капітальний ремонт автоматичної трансмісії. У деяких випадках СТО можуть заломити ціну на таку послугу в районі 80 000 – 100 000 гривень. Зрозуміло, витрачати такі гроші, якщо авто ледь коштує 300 000 гривень, ніхто при здоровому глузді не стане.
Крім того механік зазначає, що все більше автовласників не хочуть возитися з іржею на своїх машинах. Особливо, якщо корозія зачепила несучі елементи. На відновлювальні роботи може піти величезна сума, а гарантій довговічності при цьому ніхто вам не дасть.
Ще одним типом критичної несправності є порушена геометрія кузова після серйозної ДТП. Відновлення авто вимагає серйозного і дорогого втручання фахівців. Крім того можуть виникнути проблеми під час перепродажу.
Окремо фахівець звертає увагу на складні несправності електросистеми, особливо у старих авто. Вони непросто діагностуються, а усунення не завжди дає 100-відсотковий результат. Те саме стосується затоплених машин – вони перетворюються на постійне джерело прихованих проблем.
Раніше перекупник пояснив, у чому небезпека купівлі однорічного автомобіля. Також ми писали, кому не варто купувати авто з варіатором.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!