Кросовери сьогодні є найбільш популярним видом автомобілів як в Україні, так і на глобальному ринку. Вони користуються найбільшим попитом у всіх цінових категоріях, зокрема в люксовому сегменті. Особливу популярність мають компактні моделі, які добре вписуються в щільний трафік мегаполісів і поєднують стиль, продуктивність і комфорт. Видання TopSpeed виділяє десять найнадійніших розкішних SUV у цій категорії просто зараз.
Двигун: 2.0 л турбо (235 к.с., 350 Н-м)
КПП: 9-ступінчастий автомат
Привід: передній або повний
Розгін 0-100 км/год: 7.6 сек
Плюси:
Виразний дизайн
Доступна ціна в сегменті
Просторий салон
Мінуси:
Галасливий двигун
Складні елементи управління
Жорстка підвіска
Двигун: 2.0 л турбо (250 к.с., 373 Н-м)
КПП: 8-ступінчастий автомат
Привід: передній або повний
Розгін 0-100 км/год: 6.8 сек
Плюси:
Тихий і комфортний салон
Плавність ходу
Сучасні технології
Мінуси:
Малий запас простору для голови ззаду
Складна мультимедіа
Висока витрата палива
Двигун: 2.0 л турбо + MHEV (255 к.с., 400 Н-м)
КПП: 9-ступінчастий автомат
Привід: повний
Розгін 0-100 км/год: 6.2 сек
Плюси:
Висока якість матеріалів
Технологічний інтер’єр
Комфортна підвіска
Мінуси:
Обмежений вантажний простір
Складна мультимедійна система
Дорогі опції
Двигун: 2.0 л турбо (280 к.с., 415 Н-м)
КПП: 8-ступінчастий автомат
Привід: повний
Розгін 0-100 км/год: 5.7 сек
Плюси:
Спортивна керованість
Динамічний розгін
Емоційний дизайн
Мінуси:
Маленький багажник
Чутливі гальма
Надійність нижча за конкурентів
Двигун: 2.0 л турбо + MHEV (255 к.с., 400 Н-м)
КПП: 8-ступінчастий автомат
Привід: задній або повний
Розгін 0-100 км/год: 6.5 сек
Плюси:
Просторий салон
Хороша керованість
Динамічні мотори
Мінуси:
Складна мультимедіа
Жорстка підвіска в M-пакеті
Спірний дизайн передньої решітки
Двигун: 2.0 л турбо (246 к.с., 365 Н-м)
КПП: 8-ступінчастий автомат
Привід: повний
Розгін 0-100 км/год: 7.0 сек
Плюси:
Спортивна керованість
Престижний дизайн
Відмінна шумоізоляція
Мінуси:
Шум у салоні на високих швидкостях
Недостатній простір для ніг ззаду
Дорогі запчастини та обслуговування
Двигун: 2.5 л гібрид (240 к.с., 430 Н-м)
КПП: варіатор
Привід: повний
Розгін 0-100 км/год: 7.4 сек
Плюси:
Висока надійність
Економічний гібрид
Якісне оздоблення салону
Мінуси:
Малий об’єм багажника
Слабка керованість
Неінтуїтивна мультимедіа
Двигун: 2.0 л турбо (248 к.с., 350 Н-м)
КПП: 8-ступінчастий автомат
Привід: повний
Розгін 0-100 км/год: 6.4 сек
Плюси:
Спортивний дизайн
Хороша динаміка
Преміальний салон
Мінуси:
Мало місця над головою
Обмежений обсяг багажника
Дорожче, ніж X3
Двигун: 2.0 л турбо (261 к.с., 400 Н-м)
КПП: 7-ступінчастий робот PDK
Привід: повний
Розгін 0-100 км/год: 6.4 сек
Плюси:
Найкраща керованість у класі
Якісні матеріали
Спортивний характер
Мінуси:
Тісний задній ряд
Застаріла мультимедіа
Висока ціна
Двигун: 2.4 л турбо (275 к.с., 430 Н-м)
КПП: 8-ступінчастий автомат
Привід: повний
Розгін 0-100 км/год: 7.2 сек
Плюси:
Просторий салон
Висока надійність
Комфортна підвіска
Мінуси:
Посереднє прискорення
Неінтуїтивні елементи управління
Дорогі комплектації.
Ремінь ГРМ - звичайний витратний матеріал в автомобілі, який сам по собі не є супердорогим,…
Сьогодні японський бренд Toyota є безумовним лідером на глобальному ринку за кількістю та якістю виробленої…
Гальмівна система в будь-якому автомобілі є найважливішим елементом управління, без якої безпечну експлуатацію транспортного засобу…
Сьогодні турбовані двигуни вже не є чимось преміальним і дорогим. Їх ставлять нерідко навіть на…
Патрульна поліція Києва вкотре попередила водіїв про неприпустимість порушень ПДР, звернувши увагу на поширену помилку…
Зимові умови водіння є найнебезпечнішими не тільки через зниження температури, а й через погіршення дорожніх…