В Україні багато автомобілістів мають звичку викручувати кермо до упору під час паркування. Робиться це для того, щоб уникнути викрадення та евакуації авто, а також щоб убезпечити себе від наїзду сусідніх машин. Однак у цієї звички є зворотний бік. Досвідчений автомеханік пояснив «SUV News», чому викручувати кермо і кидати його в такому положенні небезпечно.
За словами фахівця, подібна поведінка призводить до передчасного зносу компонентів рульової системи. Особливо це шкідливо для автомобілів з гідропідсилювачем керма. Залишення керма в крайньому положенні надовго призводить до того, що на механізм виявляється позамежне навантаження. Механік попереджає, що нерідко така помилка призводить до розриву сполучних шлангів.
Майстер зазначає, що короткочасне перевантаження гідропідсилювача є нормальним явищем і жодних серйозних проблем не несе. Якщо ж у результаті тривалої стоянки з викрученими колесами виникають неполадки, механік рекомендує виконати просту процедуру. Виверніть кермо в інший бік. Це дасть змогу знизити тиск у системі й уникнути розриву шлангів.
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…