Categories: Статті

Механік назвав чотири жахливі помилки під час заміни моторної оливи

Ні для кого не секрет, що моторне мастило в автомобілі періодично слід міняти, оскільки воно втрачає свої якості, що негативно позначається на ресурсі двигуна. При цьому більшість автомобілістів роблять це неправильно, що також часто призводить до дорогих поломок. Досвідчений автомеханік у коментарі «SUV News» виділив чотири найпоширеніші помилки водіїв, які призводять до жахливих наслідків.

1. Несвоєчасна заміна

Сьогодні рекомендації виробників міняти оливу кожні 10 000 – 15 000 кілометрів уже не актуальні, особливо на українських дорогах у великих містах. Інтервал має бути скорочений практично вдвічі, щоб забезпечити довговічну роботу силової установки. При цьому деякі автомобілісти не міняють мастило по 30 000-40 000 кілометрів, що в підсумку призводить до катастрофічних наслідків. Якщо занадто довго використовувати старе мастило, то мотор систематично почне перегріватися і деформуватися, що потребуватиме капітального ремонту.

2. Регулярний долив замість повної заміни

Часто автовласники нехтують повною заміною оливи і вважають за краще періодично доливати свіжий лубрикант у двигун до необхідного рівня. Механік попередив, що така практика допустима тільки для автомобілів, яким найближчим часом планується зробити капітальний ремонт. В інших випадках рекомендується замінити прокладки, сальники і провести повноцінне ТО із заміною масла і фільтра.

3. Перелив і недолив мастила

У разі переливу мастила надлишок може призвести до видавлювання сальників і пошкодження прокладок через високий тиск у системі. Те саме відбувається під час використання оливи з низькою в’язкістю в двигунах з великим пробігом.

Недолив оливи небезпечний масляним голодуванням двигуна. Фрикційні компоненти не отримують необхідного мастила і перегріваються.

4. Ігнорування промивання двигуна

Більшість сучасних олив мають мийні присадки, але це не замінює повноцінну промивку, попереджає експерт. Він рекомендує періодично проводити процедуру раз на 50 000 – 60 000 кілометрів. Це дасть можливість очистити двигун від відкладень, що накопичилися, і продовжити термін його служби.

Раніше ми писали, що буде, якщо залити дизельне масло в бензиновий двигун. Також механік пояснив, чому не треба купувати дороге мастило.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

54 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago