Categories: Статті

Механік назвав чотири жахливі помилки під час заміни моторної оливи

Ні для кого не секрет, що моторне мастило в автомобілі періодично слід міняти, оскільки воно втрачає свої якості, що негативно позначається на ресурсі двигуна. При цьому більшість автомобілістів роблять це неправильно, що також часто призводить до дорогих поломок. Досвідчений автомеханік у коментарі «SUV News» виділив чотири найпоширеніші помилки водіїв, які призводять до жахливих наслідків.

1. Несвоєчасна заміна

Сьогодні рекомендації виробників міняти оливу кожні 10 000 – 15 000 кілометрів уже не актуальні, особливо на українських дорогах у великих містах. Інтервал має бути скорочений практично вдвічі, щоб забезпечити довговічну роботу силової установки. При цьому деякі автомобілісти не міняють мастило по 30 000-40 000 кілометрів, що в підсумку призводить до катастрофічних наслідків. Якщо занадто довго використовувати старе мастило, то мотор систематично почне перегріватися і деформуватися, що потребуватиме капітального ремонту.

2. Регулярний долив замість повної заміни

Часто автовласники нехтують повною заміною оливи і вважають за краще періодично доливати свіжий лубрикант у двигун до необхідного рівня. Механік попередив, що така практика допустима тільки для автомобілів, яким найближчим часом планується зробити капітальний ремонт. В інших випадках рекомендується замінити прокладки, сальники і провести повноцінне ТО із заміною масла і фільтра.

3. Перелив і недолив мастила

У разі переливу мастила надлишок може призвести до видавлювання сальників і пошкодження прокладок через високий тиск у системі. Те саме відбувається під час використання оливи з низькою в’язкістю в двигунах з великим пробігом.

Недолив оливи небезпечний масляним голодуванням двигуна. Фрикційні компоненти не отримують необхідного мастила і перегріваються.

4. Ігнорування промивання двигуна

Більшість сучасних олив мають мийні присадки, але це не замінює повноцінну промивку, попереджає експерт. Він рекомендує періодично проводити процедуру раз на 50 000 – 60 000 кілометрів. Це дасть можливість очистити двигун від відкладень, що накопичилися, і продовжити термін його служби.

Раніше ми писали, що буде, якщо залити дизельне масло в бензиновий двигун. Також механік пояснив, чому не треба купувати дороге мастило.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago