Останнім часом дедалі більше українських автолюбителів звертається по допомогу до професіоналів не тільки для складного ремонту, а й для усунення дрібних неполадок, а також найпростішого техобслуговування. Водночас далеко не кожен може дозволити собі користуватися послугами перевірених і дорогих сервісів з ідеальною репутацією. У зв’язку з цим важливо бути обережним під час передачі авто в таке СТО, а також під час прийняття робіт. Досвідчений автомеханік, зокрема, розповів «SUV News», навіщо потрібно оглядати машину знизу перед тим, як забрати з сервісу.
За словами фахівця, нерідкі випадки, коли нечисті на руку механіки просто крадуть якісь деталі, щоб продати на вторинному ринку. Буває таке, що нові запчастини міняють на старі. Власники можуть роками не помічати підміни.
Досить часто, за словами механіка, його недобросовісні колеги крадуть каталітичний нейтралізатор. Його просто вирізають і ставлять відновлені запчастини. Клієнт же не помітить підміни, поки не подивиться під днище. Видати крадіжку дозволять свіжі сліди зварювання.
Каталізатор дуже високо цінується навіть на вторинному ринку завдяки використанню у своїй конструкції дорогоцінних металів. Тому важливо уважно стежити за цією деталлю, щоб не потрапити на дорогий ремонт.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…