Categories: Статті

Назвали п’ять катастрофічних помилок під час заміни свічок запалювання

Свічки запалювання – ключовий елемент у роботі двигуна, без якого важко собі уявити експлуатацію будь-якого автомобіля. При цьому вони є звичайним розхідником, який має свій ресурс. Як правило, міняти свічки доводиться вже після 30 000 кілометрів пробігу, але деякі можуть працювати і по 100 000 кілометрів. Важливо також дотримуватися правильності цієї процедури. На перший погляд може здатися, що тут немає нічого складного, але на ділі навіть невелика помилка може призвести до катастрофічних наслідків. Досвідчений автомеханік назвав «SUV News» п’ять головних помилок, яких припускаються водії під час заміни свічок.

1. Заміна без очищення

Свічкові колодязі потрібно обов’язково очищати перед тим, як вкручувати нові свічки. Якщо цього не робити, то в камеру згоряння можуть потрапити сміття і бруд, що загрожує пошкодженнями поршневої.

2. Несвоєчасна заміна

Свічки потрібно міняти своєчасно, щойно вони починають працювати гірше, з’являються пропуски в запалюванні. Якщо довго не міняти свічки, то вони можуть прикипіти до голівки блоку циліндрів, що в підсумку ускладнить процедуру або вимагатиме заміни ГБЦ, що вкрай затратно.

3. Надмірне або недостатнє затягування

Досвідчені автомеханіки використовують спеціальний динамометричний ключ для правильного затягування свічок. За занадто сильного затягування можливе пошкодження різьблення, за слабкого – пропуски запалювання, перегрів і пошкодження прокладки ГБЦ.

4. Використання неякісних свічок

Багато автомобілістів шкодують грошей на свічки, купуючи дешеві та низькоякісні аналоги. Вони швидко виходять з ладу і навіть можуть обламатися.

5. Неправильний демонтаж

Найгірше, коли свічка під час демонтажу обламується. Дістати її потім дуже складно. На багатьох СТО вам відразу запропонують міняти ГБЦ повністю.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago