Назвали п’ять катастрофічних помилок під час заміни свічок запалювання

Свічки запалювання – ключовий елемент у роботі двигуна, без якого важко собі уявити експлуатацію будь-якого автомобіля. При цьому вони є звичайним розхідником, який має свій ресурс. Як правило, міняти свічки доводиться вже після 30 000 кілометрів пробігу, але деякі можуть працювати і по 100 000 кілометрів. Важливо також дотримуватися правильності цієї процедури. На перший погляд може здатися, що тут немає нічого складного, але на ділі навіть невелика помилка може призвести до катастрофічних наслідків. Досвідчений автомеханік назвав «SUV News» п’ять головних помилок, яких припускаються водії під час заміни свічок.

1. Заміна без очищення

Свічкові колодязі потрібно обов’язково очищати перед тим, як вкручувати нові свічки. Якщо цього не робити, то в камеру згоряння можуть потрапити сміття і бруд, що загрожує пошкодженнями поршневої.

2. Несвоєчасна заміна

Свічки потрібно міняти своєчасно, щойно вони починають працювати гірше, з’являються пропуски в запалюванні. Якщо довго не міняти свічки, то вони можуть прикипіти до голівки блоку циліндрів, що в підсумку ускладнить процедуру або вимагатиме заміни ГБЦ, що вкрай затратно.

3. Надмірне або недостатнє затягування

Досвідчені автомеханіки використовують спеціальний динамометричний ключ для правильного затягування свічок. За занадто сильного затягування можливе пошкодження різьблення, за слабкого – пропуски запалювання, перегрів і пошкодження прокладки ГБЦ.

4. Використання неякісних свічок

Багато автомобілістів шкодують грошей на свічки, купуючи дешеві та низькоякісні аналоги. Вони швидко виходять з ладу і навіть можуть обламатися.

5. Неправильний демонтаж

Найгірше, коли свічка під час демонтажу обламується. Дістати її потім дуже складно. На багатьох СТО вам відразу запропонують міняти ГБЦ повністю.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також