Сьогодні в Україні вкрай популярним є переведення бензинових автомобілів на газобалонне обладнання (ГБО). Незважаючи на різке підвищення цін на автогаз, використання цього виду палива, як і раніше, залишається економним, якщо порівнювати витрати на заправку бензином або дизелем. При цьому експерти скептично ставляться до подібного переобладнання автомобіля. Портал Hochu.UA називає одразу п’ять вагомих причин відмовитися від такої затії.
Як правило, використання автогазу негативно впливає на динаміку автомобіля. Якщо у вас малопотужний мотор, втрата потужності може бути відчутною.
Нерідко виходить так, що витрати на переобладнання автомобіля на ГБО окупаються далеко не відразу. Іноді проходять роки, перш ніж можна говорити про якусь вигоду. Це багато в чому залежить від частоти користування автомобілем.
Дослідження показують, що автогаз чинить руйнівний вплив на двигун, скорочуючи термін його служби на порядок.
Іноді якість газу на українських АЗС залишає бажати кращого. Все це також позначається негативно як на роботі, так і ресурсі силової установки.
Знайти заправки для автогазу в Україні не так легко, як АЗС з бензином або дизелем. Це може спричинити суттєві проблеми, оскільки набрати з собою газу «про запас» неможливо.
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…