Моторист назвав п’ять найнебезпечніших помилок під час доливання антифризу
Антифриз відіграє ключову роль у роботі системи охолодження в автомобілі, запобігаючи перегріванню двигуна і оптимальній температурі в салоні в зимовий період. При цьому неправильне поводження з цією технічною рідиною загрожує безліч проблем, включно з дорогим ремонтом силової установки. Досвідчений моторист розповів «SUV News», які п’ять поширених помилок водіїв під час заміни або доливання охолоджувальної рідини становлять найбільшу небезпеку.
Долив «на гарячу»: категорично заборонено доливати антифриз у двигун, що не охолонув. Високий тиск і температура антифризу в бачку можуть призвести до того, що водій отримає опіки обличчя і рук. Краще дочекайтеся, поки мотор охолоне 10-15 хвилин.
Неправильна площина: заміна рідини повинна проводитися на рівній поверхні, інакше показання рівня антифризу будуть некоректні. Це може призвести як до недоливу, так і до переливу антифризу.
Переповнення бачка: занадто високий рівень антифризу в системі збільшує тиск, що загрожує розривом патрубків або пошкодженням радіатора.
Змішування різних типів антифризу: заборонено змішувати різні типи антифризу без критичної необхідності. Все тому, що рідини навіть одного кольору можуть мати різну хімічну основу. Також варто використовувати лише той тип антифризу, який рекомендує виробник.
Ігнорування стану кришки: кришка розширювального бачка має складну конструкцію, що включає спеціальні клапани, які регулюють тиск у системі. Їх знос або поломка можуть призвести до перегріву двигуна або витоку антифризу.
Моторист звернув увагу водіїв, що профілактика завжди обходиться дешевше за ремонт. Двигун – найдорожчий агрегат в автомобілі, тому до умов його роботи варто ставитися максимально серйозно.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!