Можете угробити двигун: ознаки поганої моторної оливи
Моторне мастило є найважливішим компонентом у системі автомобіля, забезпечуючи змащування та охолодження внутрішніх елементів силової установки. Від його якості залежить працездатність двигуна, а також його ресурс. При цьому варто розуміти, що олива сама по собі не вічна і через деякий час починає втрачати свій ресурс, вимагаючи заміни. Важливо вчасно зрозуміти, що лубрикант у системі не придатний для подальшого використання, оскільки зволікання в такій ситуації може призвести до катастрофічних наслідків. Досвідчений моторист розповів «SUV News», як розпізнати погану оливу.
Насамперед фахівець нагадав, що більшість виробників рекомендує міняти оливу в автомобілі кожні 10 000 – 15 000 кілометрів. Однак в Україні чимало машин експлуатуються в непростих умовах, тому часом цей регламент доводиться скоротити вдвічі і починати контролювати стан і рівень оливи вже після 5000 кілометрів пробігу.
За словами моториста, про якість і стан моторного мастила може сказати його колір і консистенція. Хороше мастило прозоре із золотистим відтінком. Наявність помутнінь, зернистості або темного кольору, а також піни може свідчити про проблеми не тільки з самим лубрикантом, а й вказувати на технічні несправності.
Непрямими ознаками проблем із мастилом є синій або сизий дим із вихлопної труби, що вказує на чад мастила в циліндрах. Також наявність шуму, вібрації та цокання під час запуску мотора попереджають про недостатнє змащення елементів, що труться. Ігнорувати ці ознаки моторист категорично не рекомендує і радить негайно звертатися за допомогою до професіоналів для діагностики та оперативного усунення проблем. В іншому разі ви ризикуєте угробити двигун і потрапити на дорогий капітальний ремонт.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!