Categories: Статті

Найнебезпечніші помилки з ручником, які роблять водії: відгуки фахівця

На сучасних автомобілях обов’язково є стоянкове гальмо, яке зазвичай представлено класичним механічним варіантом: активація відбувається через підняття важеля в салоні. Проте, попри очевидну наявність ручного гальма у кожному авто, водії все ще часто роблять серйозні помилки під час його використання.

Наприклад, стоянкове гальмо, як і будь-який інший механізм в автомобілі, потребує обслуговування. Чіткого регламенту для цього немає, оскільки все залежить від ступеня зношення та стилю водіння водія. Зазвичай необхідність обслуговування виявляють сервісні майстри під час діагностики ходової частини або заміни задніх гальмівних колодок. Деякі автолюбителі також самостійно періодично перевіряють працездатність механізму.

Ще одна поширена помилка серед автомобілістів – це відмова від використання стоянкового гальма. Багато людей думають, що авто можна зафіксувати на місці лише за допомогою коробки передач. Однак вони часто забувають, що це може створити додаткове навантаження на трансмісію. Особливо небезпечно відмовлятися від використання ручника на схилі, коли автомобіль стоїть під кутом і не зафіксований жодним іншим способом.

Відмова від використання стоянкового гальма є серйозною помилкою, яка може призвести до непередбачуваного руху машини. На деяких старих дизельних автомобілях це навіть може спричинити ненавмисний запуск двигуна. Також важливо враховувати правильне натягання механізму стоянкового гальма, щоб уникнути подібних ситуацій.

Також важливо, щоб при застосуванні стоянкового гальма важіль був затягнутий до моменту, коли відчувається фізичний опір і починають чутися клацання. Проте не треба перестаратися, оскільки можна пошкодити трос, що з’єднує важіль з задніми колодками.

Ще одне важливе попередження стосується їзди з піднятим стоянковим гальмом. Це може призвести до серйозних проблем і в деяких випадках спричинити аварію.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

18 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

3 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago