Накачування шин азотом: кому з водіїв це необхідно

Сьогодні автомобілісти намагаються персоналізувати свої машини найрізноманітнішими способами – від незвичайних номерних рамок і яскравих наліпок до ексклюзивних фарбувань і аксесуарів з логотипами улюблених команд. На цьому тлі багатьом може впасти в око такий непримітний на перший погляд елемент екстер’єру як зелений ковпачок на колесах. Як пише SlashGear, цей нетиповий колір потрібен не для естетики, а з метою попередити, що в шини закачано азот. Навіщо це робиться і чому не кожному автомобілісту це потрібно, пояснили експерти.

Переваги азоту в шинах

Ключовим плюсом використання азоту замість звичайного повітря є те, що він має пористу структуру, через найдрібніші отвори з часом відбувається витік газу. Молекули азоту більші за молекули кисню, тому шини, заповнені азотом, втрачають тиск повільніше.

Статистика показує, що протягом року шина з азотом втрачає приблизно на 1,3 атмосфери менше порівняно з шиною, заповненою звичайним повітрям. Але важливо підкреслити, що для більшості водіїв ця різниця взагалі ніяк не помітна.

Також азот має перевагу над повітрям у тому, що він знижує ризик появи корозії. Цей газ не утримує вологу, що тягне за собою продовження терміну служби дисків і датчиків тиску в шинах. Втім, як і у випадку з утриманням тиску, ця перевага є незначною для більшості водіїв.

Навіщо переходити на азот?

Як ми вже з’ясували, для пересічного автомобіліста азот у шинах не несе істотних плюсів і не окупає вкладених у нього коштів. Найчастіше такі маніпуляції застосовують власники спортивних автомобілів, які експлуатуються на гоночному треку за підвищених навантажень.

Раніше ми писали, навіщо досвідчені перекупники беруть магніт на огляд вживаної автівки. Також експерти назвали небезпечні марки шин, які нізащо не треба купувати.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також