Раніше водії мали обмежені ресурси для обслуговування своїх машин, тому намагалися покращити їх характеристики різними способами. Один з таких методів був поливати шини бензином.
У СРСР було мало хороших покришок для автомобілів. Їх робили в основному з каучуку, який в холодну погоду ставав жорстким і ковзав по льоду, як ковзаня. Це дратувало водіїв, і вони почали розігрівати покришки, підпалюючи їх.
Звісно, ніхто не хотів спалювати шини, тому водії покривали їх поверхню невеликою кількістю високооктанового пального. Воно швидко загорялося і так само швидко гасло. Це допомагало нагріти гуму до потрібної температури, роблячи її м’якшою та покращуючи зчеплення з дорогою.
До кінця 1980-х років ситуація з шинами покращилася — радянські виробники почали робити кращі покришки, які краще витримували холод. Але повністю проблему так і не вирішили до кінця існування СРСР. Лише коли на ринку з’явилися іноземні шини, водії змогли забути про цей незвичний спосіб розігріву.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
В Україні презентували незвичайний позашляховик Ineos Grenadier, який є своєрідною версією класичного Land Rover Defender.…
Для українців може виглядати дивно, якщо вони побачать білий рушник, обмотаний навколо дзеркала заднього виду…
Зима наближається, а з нею — і небезпечні умови на дорогах. Хоча сильні снігопади в…
Наступного тижня другому поколінню Mazda CX-5 виповниться вісім років. Незважаючи на відсутність великих оновлень, цей…
Багато водіїв в Україні не замислюються, що ПДР вимагають не лише використання покажчиків поворотів, але…
Сучасний ритм життя потребує максимальної мобільності та ефективності у вирішенні логістичних завдань. Вантажоперевезення таксі —…