Categories: Статті

Назвали країни з найскладнішими іспитами на водійські права

Водійське посвідчення — ціль для багатьох, але умови його здобуття суттєво різняться по світу. Українці нарікають на черги в сервісних центрах, а десь кандидати навіть не доходять до фінішу: більшість провалює іспити. Про це йдеться в матеріалі Jalopnik.

Китай: жорсткі умови відбору

У Китаї теоретичний іспит складається зі 100 випадково відібраних запитань із бази понад 1000 позицій. Щоб пройти тест, потрібно відповісти правильно мінімум на 90% питань. При більш ніж десяти помилках доводиться починати підготовку та тестування спочатку. За словами інструкторів, такий підхід дисциплінує майбутніх водіїв і допомагає уникнути необережності на дорозі.

Уганда: майже без перешкод

Навпаки, в Уганді пройти теоретичний іспит можна, відповівши вірно лише на 25% запитань. У сусідньому Єгипті письмовий тест з’явився недавно і охоплює всього 10 запитань. Місцеві інструктори зізнаються: більшість учнів вивчає правила «під час руху», а не наперед.

Австралія: велика практика

В Австралії претенденти повинні відпрацювати до 120 годин за кермом з інструктором, причому частину занять необхідно проводити в темний час доби. Навчання обходиться в 660–2450 гривень за годину. Для порівняння: у Бурунді жодних обов’язкових годин водіння не вимагають, що відображається на високій аварійності.

Японія: тест на нерви

В Японії практичний іспит — це справжнє випробування стресостійкості. Навіть перевищення швидкості на 1 км/год або неточний маневр автоматично завершують тест із негативним результатом.

Україна: поміж строгою Європою та ліберальними системами

Українська процедура близька до багатьох європейських стандартів. Лише третина претендентів успішно складає іспити з першого разу, але суворістю ми все ж поступаємося тим самим японцям чи китайцям. Головне — не кількість годин або запитань, а усвідомлення відповідальності за кермом.

 

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

50 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago