Не економте на заміні антифризу в авто: ось чим це небезпечно

Car mechanic open car hood repairs system checking oil motor level for refill super Coolant and clean in car garage service.

Серед автомобілістів існує думка, що заміна охолоджувальної рідини може почекати і не обов’язково має здійснюватися за регламентом. Мовляв, поки зима не прийшла, старий антифриз «ще походить». На ділі ж така недбалість може призвести до катастрофічних наслідків, пояснює «SUV News» співробітник одних із київських автосервісів.

Втрата захисних властивостей

Ключовою проблемою використання старого антифризу, за словами фахівця, є втрата рідиною її основних функцій. Як відомо, вона не тільки відводить тепло від двигуна, а й захищає металеві компоненти від корозії. Присадки, що входять до складу антифризу, з часом руйнуються, що провокує появу іржі в системі – в радіаторі, водяному насосі та блоці циліндрів.

Коли антифриз втрачає свої антикорозійні властивості, система охолодження поступово руйнується зсередини“, – пояснює механік. “Ремонт може коштувати десятки тисяч гривень залежно від ступеня пошкодження“.

Ризик перегріву і заморозки

Антифриз важливий не тільки взимку як рідина, що не замерзає, а особливо влітку, коли ризик перегріву мотора особливо великий. Найнебезпечніше їздити зі старою охолоджувальною рідиною на далекі відстані або в заторах. Перегрів може призвести до деформації головки блоку циліндрів, прогару прокладки або навіть заклинювання поршнів.

Якщо ви дотягнете із заміною антифризу до зими, то можете зіткнутися з іншими небезпечними наслідками, включно з розривом радіатора і патрубків.

Рекомендації щодо заміни

У більшості випадків виробники рекомендують автовласникам міняти антифриз раз на 3-5 років або кожні 60-100 тисяч кілометрів пробігу. При цьому механік рекомендує міняти охолоджувальну рідину трохи раніше, не чекаючи критичних значень.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також