Не економте на заміні антифризу в авто: ось чим це небезпечно
Серед автомобілістів існує думка, що заміна охолоджувальної рідини може почекати і не обов’язково має здійснюватися за регламентом. Мовляв, поки зима не прийшла, старий антифриз «ще походить». На ділі ж така недбалість може призвести до катастрофічних наслідків, пояснює «SUV News» співробітник одних із київських автосервісів.
Втрата захисних властивостей
Ключовою проблемою використання старого антифризу, за словами фахівця, є втрата рідиною її основних функцій. Як відомо, вона не тільки відводить тепло від двигуна, а й захищає металеві компоненти від корозії. Присадки, що входять до складу антифризу, з часом руйнуються, що провокує появу іржі в системі – в радіаторі, водяному насосі та блоці циліндрів.
“Коли антифриз втрачає свої антикорозійні властивості, система охолодження поступово руйнується зсередини“, – пояснює механік. “Ремонт може коштувати десятки тисяч гривень залежно від ступеня пошкодження“.
Ризик перегріву і заморозки
Антифриз важливий не тільки взимку як рідина, що не замерзає, а особливо влітку, коли ризик перегріву мотора особливо великий. Найнебезпечніше їздити зі старою охолоджувальною рідиною на далекі відстані або в заторах. Перегрів може призвести до деформації головки блоку циліндрів, прогару прокладки або навіть заклинювання поршнів.
Якщо ви дотягнете із заміною антифризу до зими, то можете зіткнутися з іншими небезпечними наслідками, включно з розривом радіатора і патрубків.
Рекомендації щодо заміни
У більшості випадків виробники рекомендують автовласникам міняти антифриз раз на 3-5 років або кожні 60-100 тисяч кілометрів пробігу. При цьому механік рекомендує міняти охолоджувальну рідину трохи раніше, не чекаючи критичних значень.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!