Багато українських водіїв мають звичку відтягувати поїздку на АЗС до останнього, продовжуючи їздити на залишках палива навіть після загоряння відповідної лампочки на приладовій панелі. Видання AutoSwiat з посиланням на коментар досвідчених автомеханіків пояснило, чим це небезпечно.
За словами фахівців, низький рівень пального позбавляє бензонасос у паливному баку необхідного охолодження та змащення, що прискорює його знос. Якщо агрегат перегріється, то це може призвести до його повної відмови. Заміна насоса обійдеться вам У разі перегріву можлива подача повітря в систему – це різко знижує ресурс насоса. Вартість його заміни – від кількох тисяч до кількох десятків тисяч гривень.
Ба більше, у разі заклинювання насоса металева стружка з нього може потрапити в систему подачі палива. Тут уже під загрозою опиняться форсунки і насос високого тиску. Це ще кілька десятків тисяч гривень.
Експерти радять не доводити ситуацію до того, що в баку залишиться менш як чверть пального. Це дасть змогу продовжити термін служби паливної системи і вберегти себе від дорогого ремонту.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…