Багато українських водіїв мають звичку відтягувати поїздку на АЗС до останнього, продовжуючи їздити на залишках палива навіть після загоряння відповідної лампочки на приладовій панелі. Видання AutoSwiat з посиланням на коментар досвідчених автомеханіків пояснило, чим це небезпечно.
За словами фахівців, низький рівень пального позбавляє бензонасос у паливному баку необхідного охолодження та змащення, що прискорює його знос. Якщо агрегат перегріється, то це може призвести до його повної відмови. Заміна насоса обійдеться вам У разі перегріву можлива подача повітря в систему – це різко знижує ресурс насоса. Вартість його заміни – від кількох тисяч до кількох десятків тисяч гривень.
Ба більше, у разі заклинювання насоса металева стружка з нього може потрапити в систему подачі палива. Тут уже під загрозою опиняться форсунки і насос високого тиску. Це ще кілька десятків тисяч гривень.
Експерти радять не доводити ситуацію до того, що в баку залишиться менш як чверть пального. Це дасть змогу продовжити термін служби паливної системи і вберегти себе від дорогого ремонту.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…