Стоянкове або ручне гальмо в автомобілі відіграє важливу роль під час паркування автомобіля на нерівній поверхні. Його активація не дозволяє машині зрушити з місця без перевантаження трансмісії. Однак важливо використовувати «ручник» правильно, інакше є ризик пошкодити його, нарвавшись на дорогий ремонт. Досвідчений автомеханік назвав «SUV News» чотири найнебезпечніші поширені помилки водіїв, які вбивають стоянкове гальмо.
Це призводить до перегріву гальмівних колодок і барабанів (або дисків), що може спричинити їхню деформацію та повну несправність.
Нерідко «вуличні гонщики» використовують керований занос за допомогою ручного гальма, щоб ефектно входити в повороти. Однак на звичайній дорозі це призводить до зносу механізму, а в гіршому разі – до повного блокування задньої осі та втрати керування автомобілем.
У морози гальмівні колодки можуть примерзнути до дисків або барабанів, що призведе до їхнього заклинювання. Особливо небезпечні різкі перепади температури – вранці «ручник» може просто не відпустити колеса. У холодну пору року краще залишати машину на передачі, а не покладатися на ручне гальмо.
Згодом натяг тросів слабшає, і колодки притискаються до гальмівного механізму не так ефективно. У підсумку автомобіль може почати скочуватися навіть із затягнутим «ручником».
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…