Categories: Статті

За кермо заборонено: хто з водіїв більше не може керувати автомобілем

Дані з німецького журналу  Apotheken Umschau, приголомшують: майже половина європейських водіїв старше 75 років продовжує сідати за кермо, викликаючи серйозне занепокоєння у експертів з безпеки дорожнього руху.

Проблеми з безпекою

Статистика свідчить, що старші водії стикаються з підвищеним ризиком потрапляння в дорожньо-транспортні пригоди. Це часто пов’язано з природним зниженням швидкості реакції та здатності до концентрації.

Лікар загальної практики Інгрід Деншель наголошує на важливості індивідуального підходу до обмеження водіїв старшого віку. Вона вважає, що важливо враховувати фізичний та психологічний стан кожного, перш ніж приймати рішення про позбавлення їх права керування.

Пропозиції щодо вікових обмежень

Зігфрід Брокманн, член ради з безпеки дорожнього руху, підтримує ідею встановлення вікових обмежень для водіїв після 75 років. Він вважає, що до цього віку більшість літніх водіїв ще спроможні безпечно керувати автомобілем.

Проте психолог Катя Шляйніц зазначає, що досвід старших водіїв може бути їхньою перевагою. Вона підкреслює, що важливо, щоб вони стежили за своїм здоров’ям та добровільно відмовлялися від керування, якщо з’являються перші ознаки когнітивних порушень.

Читайте також: Чому українцям необхідно обміняти водійські права, видані до 2013 року

Висновок

Отже, питання про допуск водіїв старшого віку до керування автомобілем стає дедалі актуальнішим. Важливо знаходити баланс між безпекою на дорогах та правами тих, хто має багатий досвід у водінні. У світі, де безпека є пріоритетом, розумний підхід до цього питання є надзвичайно важливим.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

33 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago