Обкатка нового автомобіля вимагає уважного та відповідального ставлення водія до транспортного засобу. Автоексперти пояснили «SUV News», що деякі дії автомобілістів у цей період є неприпустимими. Що ж не можна робити в період обкатки?
Перш за все перші п’ять тисяч кілометрів машину потрібно берегти, оскільки в цей період відбувається притирання всіх взаємодіючих між собою механізмів. Слід намагатися не перевантажувати двигун, трансмісію, гальма та інші важливі вузли.
З огляду на те, що на перших порах в масло може потрапляти металева стружка, міняти її потрібно частіше, ніж зазвичай. Рекомендується першу заміну лубриканта здійснювати вже після перших 2000 кілометрів.
Про різкі старти, прискорення і гальмування на час обкатки слід забути. Оскільки на холостому ходу рух мастила по системі ускладнений, потрібно звести цей режим на новому авто до мінімуму. Найкраще підтримувати роботу двигуна в діапазоні від 2000 до 3000 обертів на хвилину, а швидкість руху утримувати на рівні 80-120 км/год. З цієї причини найкращою умовою для обкатки будуть міжміські поїздки. Короткі поїздки в мегаполісі для цього не підійдуть.
У період обкатки машину не варто перевантажувати, не можна возити важкі вантажі або набивати повний салон пасажирів. При появі дивних індикаторів на приладовій панелі, а також аномальних звуків і вібрацій під час роботи авто слід негайно звернутися в автосервіс для діагностики.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…