Ремінь ГРМ – звичайний витратний матеріал в автомобілі, який сам по собі не є супердорогим, але його зношення може призвести до обриву деталі та критичного пошкодження компонентів силової установки, що вже може вимагати капітального ремонту і серйозних витрат. Стандартний ресурс ременя ГРМ становить 50 000 – 150 000 кілометрів, але пошкодити його можна і до зазначених показників. Досвідчений моторист розповів «SUV News», які помилки водіїв призводять до передчасного виходу з ладу деталі та її обриву.
Насамперед він зауважив, що в потужних двигунах ремінь ГРМ «ходить» менше, ніж зазвичай. Усе через високе навантаження. Якщо до цього додати купівлю неякісного і неоригінального ременя, то ситуація ще більше погіршиться. Загалом моторист упевнений, що економити на цій деталі точно не варто.
Також, за його словами, слід уважно стежити за правильністю встановлення деталі. Найкраще звернутися за допомогою до професіоналів, які мають відповідний досвід і хорошу репутацію. Неправильне встановлення тягне за собою масу проблем і також може закінчитися катастрофою.
Нерідко обрив або передчасний знос ременя ГРМ відбувається через те, що в підкапотному просторі не підтримується чистота. Попадання моторного мастила та інших технічних рідин на деталь може призвести до прослизання і обриву.
Крім того моторист попередив, що до обриву ременя може призвести запуск двигуна «зі штовхача». Такий метод може використовуватися раз або два у виняткових ситуаціях, але не постійно.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…