Categories: Статті

Обрив ременя ГРМ: помилки водіїв, які ведуть до катастрофи з мотором

Обрив ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є однією з найнебезпечніших несправностей двигуна. Якщо це сталося під час руху, то існує ризик пошкодження клапанів, шатунів, поршнів і загалом усієї силової установки. Ресурс приводного механізму становить від 60 000 до 100 000 кілометрів, після чого його необхідно замінити. Однак нерідко водії самі своїми діями скорочують термін служби ременя ГРМ. Досвідчений автомеханік розповів «SUV News», які помилки автомобілістів гублять цю деталь.

Використання неоригінальних деталей
Нерідко заради економії українці купують задешево підроблені або низькоякісні аналоги, які дуже швидко зношуються і стають непридатними. У підсумку вам все одно доведеться витрачатися на новий ремінь. А в разі обриву низькоякісного ременя «економія» стане просто смішною, оскільки на ремонт двигуна вам доведеться витратити шалені гроші.

Неправильне встановлення
Нерідко проблема передчасного зносу ременя ГРМ полягає в неправильному встановленні. Зазвичай професійні майстри на СТО роблять це швидко і якісно. Тому така ситуація більше характерна для тих автомобілістів, які вважають за краще міняти приводний механізм самостійно.

Протікання мастила
Через потрапляння мастила на ремінь можливі прослизання, а також руйнування самого механізму, який стає менш еластичним і більш схильним до розриву.

Рідкісна заміна та ігнорування регламенту ТО
Згідно з рекомендаціями виробників, замислюватися про заміну ременя ГРМ потрібно вже після 60 000 км, а в турбованих моторах цей показник ще нижчий. Ігнорування цих рекомендацій веде до ще більших проблем із мотором.

Запуск двигуна «зі штовхача»
Різкі поштовхи створюють ударні навантаження на механізм, через що можливе пошкодження ременя.

Економія на заміні комплектуючих
При заміні ременя ГРМ важливо міняти весь комплект – ролики, натягувачі та помпу. Спроба скоротити витрати на зазначених деталях може призвести до обриву ременя.

Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago