Обрив ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є однією з найнебезпечніших несправностей двигуна. Якщо це сталося під час руху, то існує ризик пошкодження клапанів, шатунів, поршнів і загалом усієї силової установки. Ресурс приводного механізму становить від 60 000 до 100 000 кілометрів, після чого його необхідно замінити. Однак нерідко водії самі своїми діями скорочують термін служби ременя ГРМ. Досвідчений автомеханік розповів «SUV News», які помилки автомобілістів гублять цю деталь.
Використання неоригінальних деталей
Нерідко заради економії українці купують задешево підроблені або низькоякісні аналоги, які дуже швидко зношуються і стають непридатними. У підсумку вам все одно доведеться витрачатися на новий ремінь. А в разі обриву низькоякісного ременя «економія» стане просто смішною, оскільки на ремонт двигуна вам доведеться витратити шалені гроші.
Неправильне встановлення
Нерідко проблема передчасного зносу ременя ГРМ полягає в неправильному встановленні. Зазвичай професійні майстри на СТО роблять це швидко і якісно. Тому така ситуація більше характерна для тих автомобілістів, які вважають за краще міняти приводний механізм самостійно.
Протікання мастила
Через потрапляння мастила на ремінь можливі прослизання, а також руйнування самого механізму, який стає менш еластичним і більш схильним до розриву.
Рідкісна заміна та ігнорування регламенту ТО
Згідно з рекомендаціями виробників, замислюватися про заміну ременя ГРМ потрібно вже після 60 000 км, а в турбованих моторах цей показник ще нижчий. Ігнорування цих рекомендацій веде до ще більших проблем із мотором.
Запуск двигуна «зі штовхача»
Різкі поштовхи створюють ударні навантаження на механізм, через що можливе пошкодження ременя.
Економія на заміні комплектуючих
При заміні ременя ГРМ важливо міняти весь комплект – ролики, натягувачі та помпу. Спроба скоротити витрати на зазначених деталях може призвести до обриву ременя.
У сучасних автомобілях сьогодні можна зустріти найрізноманітніші технології, які суттєво спрощують життя автомобілістам. При цьому…
На сьогоднішній день, крім класичних «механіки» і «автомата» автомобілі використовують ще низку трансмісій, які мають…
Львівський автомобільний завод (ЛАЗ) давно не випускає автомобільну техніку через банкрутство власників, проте продовжує надихати…
Американська компанія Ford оголосила про масштабне відкликання кросоверів Ford Explorer і Lincoln Aviator. Про це…
Гальмування двигуном - вкрай корисна навичка, яка дає змогу зменшити витрату пального і мінімізувати ризики…
Практично будь-який автомобіль сьогодні з заводу йде зі штатною батареєю. Свій ресурс вона рано чи…