П’ять частих помилок техобслуговування, які «вбивають» ваш автомобіль
Багато українських автомобілістів часто нарікають на низьку надійність своїх транспортних засобів. Однак практика показує, що в більшості випадків несправності трапляються через свідомі або неусвідомлені упущення в технічному обслуговуванні. Експерти видання AutoSwiat наводять п’ять типових, але водночас критичних помилок автовласників, які провокують серйозні поломки.
Рідка заміна оливи
Деякі автовиробники рекомендують міняти оливу раз на 30 000 – 40 000 кілометрів, але навіть триразове скорочення інтервалу може бути недостатнім для якісної роботи двигуна. В умовах експлуатації авто у великих українських містах для кращої довговічності агрегату регламент може бути скорочений до 5 000 – 7 500 кілометрів.
Фільтр палива – захисник дизеля
Така дріб’язкова деталь, як паливний фільтр може врятувати вас від серйозної проблеми з двигуном або паливною системою. Міняти його потрібно кожні 30 000 кілометрів.
Відмова від заміни трансмісійного масла
Нерідко можна почути, що трансмісійна рідина «вічна» і не потребує заміни, проте це твердження не відповідає дійсності. Оливу в КПП потрібно міняти кожні 60 000 – 80 000 кілометрів, оскільки вона також старіє та забруднюється.
Ігнорування тиску в шинах
На недокачаних шинах зростає витрата палива і погіршується керованість. Перекачані колеса вбивають підвіску. Перевіряти тиск у шинах слід хоча б раз на місяць.
Сліпа віра в регламент ГРМ
Виробники стверджують, що приводний механізм ГРМ може служити до 160 000 кілометрів без заміни. Насправді зноситися ремінь може набагато швидше. Найгірше, якщо не контролювати цей процес і сліпо вірити в штатний регламент. Це може призвести до того, що привід просто обірветься і пошкодить двигун. Тоді без капітального ремонту вже обійтися не вийде.
Раніше ми писали, яку кнопку в авто потрібно натискати раз на тиждень, щоб уникнути дорогого ремонту. Також механік попередив про п’ять ознак, що авто на межі поломки.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!