Ніхто з автомобілістів в Україні не застрахований від потрапляння в ДТП, але далеко не всі водії знають, як правильно поводитися в такій ситуації. Досвідчені юристи розповіли «SUV News» про найнебезпечніші типові помилки кермувальників, які провокують великі проблеми в майбутньому.
Якщо ви потрапили в ДТП, не варто думати, що найстрашніше вже позаду і поводитися легковажно. Дорога залишається небезпечним місцем, на якому в будь-який момент можна знову постраждати.
«Водії часто залишають автомобіль посеред проїжджої частини, не вмикають аварійну сигналізацію і не виставляють знак аварійної зупинки», – пояснює експерт. «Це призводить до вторинних зіткнень, які можуть бути набагато серйознішими за первинну аварію».
Після ДТП увімкніть аварійну сигналізацію, виставте знак аварійної зупинки, по можливості вдягніть жилет зі світловідбиваючими елементами та відійдіть від дороги на безпечну відстань до приїзду поліції.
Стрес і приплив адреналіну після ДТП нерідко призводять до того, що постраждалі водії та пасажири не відчувають, що травмовані. Не бажаючи витрачати час на огляд у медиків, українці часто відмовляються від медичної допомоги, що в подальшому призводить до більш серйозних проблем зі здоров’ям.
«Адреналін маскує біль, тому навіть за відсутності видимих ушкоджень слід пройти медичне обстеження», – радить лікар-травматолог.
Нерідко українські автомобілісти, потрапивши в ДТП, не хочуть звертатися до страхової, щоб уникнути бюрократичної тяганини, вирішуючи питання компенсації збитку полюбовно безпосередньо на місці. Як показує практика, підсумкова вартість ремонту може перевищувати початкові оцінки в 2-3 рази, але стягнути з винуватця додаткову плату після переоцінки збитку вже часто нереально.
Не варто ставитися до цієї процедури легковажно. Усі моменти в документі слід описати максимально точно і детально, щоб у майбутньому не мати проблем зі стягненням компенсації.
«Навіть незначні неточності в описі обставин ДТП дають страховикам підстави для відмови у виплаті», – попереджає юрист.
Досить часто українські автомобілісти поспіхом або через неуважність підписують протоколи, постанови чи інші службові документи поліції без детального ознайомлення. Надалі це призводить до того, що поліція або інша сторона маніпулюють змістом цих матеріалів. Довести їхню неправоту за наявності свого підпису під неправильними даними буде вкрай складно.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…