Categories: Статті

Патрульна поліція розвіює популярні міфи про ремені безпеки

Ремені безпеки – це не просто елемент, а справжній захист під час поїздок. Попри це, чимало водіїв та пасажирів залишають їх без уваги, спираючись на численні міфи. Патрульна поліція Києва вирішила прояснити ситуацію, розкривши правду у своєму Telegram-каналі.

Міф про малу швидкість

Один із найпоширеніших міфів – думка, що ремені не потрібні на малій швидкості. Проте реальність така, що навіть легке зіткнення може призвести до серйозних травм. Непристебнутий водій може вдаритися головою об лобове скло, що в деяких випадках може закінчитися летально.

Аварійні ситуації з водієм

Інший міф пов’язаний із ситуаціями, коли автомобіль потрапляє у воду чи загоряється. Багато водіїв вважають, що ремені ускладнюють порятунок, проте сучасні системи легко розстібнуться одним рухом. Це насправді знижує ризики під час екстрених ситуацій.

Короткі поїздки і безпека

Часто виникає переконання, що під час коротких поїздок ремінь не є обов’язковим. Але статистика свідчить, що більшість смертельних ДТП трапляється в межах 40 км від дому. На знайомих маршрутах водії нерідко втрачають пильність, що й призводить до трагічних наслідків.

Діти та безпечність

Батьки, що подорожують з дітьми, часто вважають, що можуть утримати маля на руках під час зіткнення. Але навіть зі швидкістю всього 30 км/год, сила, що діє на дитину, може бути у десятки разів більшою за її вагу. Це робить фізичне утримання неможливим.

Дискомфорт при використанні ременя

Ще один міф полягає в тому, що багато людей відмовляються пристібатися через дискомфорт. Проте, якщо ремінь використовувати регулярно, він швидко стає звичкою, і вже незабаром його відсутність може викликати відчуття небезпеки.

Подушки безпеки vs ремені

Дехто вважає, що подушки безпеки виконують функцію ременів. Але варто пам’ятати, що подушка розкривається зі швидкістю 300 км/год, що може призвести до серйозних травм, якщо людина не пристебнута. Ремінь безпеки працює у парі з подушкою, а не замінює її.

Пасажири заднього ряду

І наостанок, деякі пасажири заднього ряду часто ігнорують ремені безпеки, що є дуже небезпечним. Це не лише ставить під загрозу їхнє життя, а й може привести до серйозних травм для водія та інших пасажирів. Пристібатися повинні всі – це найефективніший спосіб зменшити ризики травм у разі ДТП.

Не забувайте про безпеку на дорогах! Ремінь безпеки – це ваш надійний захист.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

20 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

3 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago