Categories: Автопоради

Чому не варто вмикати обігрів салону авто одразу після запуску двигуна: поради автоелектрика

Зима – це той час, коли кожен автомобіліст стикається з питанням прогріву своєї машини. Хтось робить це швидко, а комусь на це потрібно набагато більше часу. Чи знаєте ви, чому це відбувається? На цю тему розповів автоелектрик, і причина виявилася звичайною – в роботі штатного нагрівника салону.

Зазвичай, люди використовують дистанційний запуск, щоб не турбуватися про прогрівання. Але варто пам’ятати, що тривала робота двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) холостому ходу може бути шкідливою. Виробники часто не акцентують на цьому увагу, але це важливо для кожного водія.

Що ж робити, щоб швидко прогріти автомобіль? Найоптимальніший варіант – це включити обігрівач вже під час руху. Коли обороти двигуна зростають, його ефективність зростає, тому пічка працює більш продуктивно. Більш того, це допоможе уникнути збільшення часу на прогрівання самого двигуна, адже працюючи під навантаженням, він швидше досягне оптимальної температури.

Не забувайте, що дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете не лише швидше прогріти свій автомобіль, але й подбати про його здоров’я. Зимові місяці – це час, коли кожен автомобіліст повинен звертати увагу на те, як він експлуатує свій транспортний засіб.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

12 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago