Понюхайте своє моторне мастило — якщо від нього тхне бензином, у вас великі проблеми
Запах бензину від моторної оливи повинен насторожити кожного автомобіліста, вважають експерти. Видання Interia з посиланням на досвідчених автомеханіків пояснює, що таке явище може бути ознакою серйозних проблем з двигуном і призвести до дорогого капітального ремонту.
Як розпізнати проблему
Щоб провести діагностику масла, не потрібно мати спеціального обладнання. Для цього достатньо лише відкрити кришку маслозаливної горловини і принюхатися. Якщо ви відчуваєте звідти різкий запах бензину, вам варто бути пильним. Додатково на проблему вказує втрата в’язкості масла, а також зміна кольору з прозорого на темно-коричневий або чорний.
При цьому рівень мастила в системі може навіть стати вище. Багато водіїв помилково сприймають цю ознаку, як позитивний знак. У реальності ж мова йде про розведення лубриканта паливом.
Основні причини
Як правило, до витоку палива в систему змащення призводить пошкодження паливних форсунок. Через протікання інжектора в камеру згоряння потрапляє занадто багато бензину, який просто не встигає згоріти. Незгорілі залишки палива стікають по стінках циліндрів прямо в масляний картер.
Така проблема найчастіше проявляється в автомобілях, які часто використовуються для поїздок на короткі відстані і запускаються без прогріву. Знос поршневих кілець також провокує взаємне проникнення рідин між камерою згоряння і картером.
Якщо мова йде про дизельний автомобіль, то подібна проблема може ускладнитися під час регенерації. Система збільшує подачу палива для випалювання накопиченої сажі. У разі неефективної регенерації надлишок ДТП потрапляє в масло.
Небезпечні наслідки
При зниженні в’язкості масла погіршується змащення рухомих елементів силової установки. Тертя між деталями зростає, що призводить до їх перегріву і швидкого зносу. Найгірше, якщо проблема спровокує повне заклинювання мотора. Тоді доведеться повністю міняти агрегат.
Вартість ремонту
Витрати на ремонт можуть залежати від тяжкості пошкоджень і віку автомобіля. У старих моделях заміна форсунок може обійтися в кілька сотень гривень. Якщо мова йде про нові преміальні авто, то чек може зрости до десятків тисяч. Міняти поршневі кільця вже набагато дорожче. У деяких випадках суми можуть перевищувати 100 000 гривень.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!