Categories: Статті

Понюхайте своє моторне мастило — якщо від нього тхне бензином, у вас великі проблеми

Запах бензину від моторної оливи повинен насторожити кожного автомобіліста, вважають експерти. Видання Interia з посиланням на досвідчених автомеханіків пояснює, що таке явище може бути ознакою серйозних проблем з двигуном і призвести до дорогого капітального ремонту.

Як розпізнати проблему

Щоб провести діагностику масла, не потрібно мати спеціального обладнання. Для цього достатньо лише відкрити кришку маслозаливної горловини і принюхатися. Якщо ви відчуваєте звідти різкий запах бензину, вам варто бути пильним. Додатково на проблему вказує втрата в’язкості масла, а також зміна кольору з прозорого на темно-коричневий або чорний.

При цьому рівень мастила в системі може навіть стати вище. Багато водіїв помилково сприймають цю ознаку, як позитивний знак. У реальності ж мова йде про розведення лубриканта паливом.

Основні причини

Як правило, до витоку палива в систему змащення призводить пошкодження паливних форсунок. Через протікання інжектора в камеру згоряння потрапляє занадто багато бензину, який просто не встигає згоріти. Незгорілі залишки палива стікають по стінках циліндрів прямо в масляний картер.

Така проблема найчастіше проявляється в автомобілях, які часто використовуються для поїздок на короткі відстані і запускаються без прогріву. Знос поршневих кілець також провокує взаємне проникнення рідин між камерою згоряння і картером.

Якщо мова йде про дизельний автомобіль, то подібна проблема може ускладнитися під час регенерації. Система збільшує подачу палива для випалювання накопиченої сажі. У разі неефективної регенерації надлишок ДТП потрапляє в масло.

Небезпечні наслідки

При зниженні в’язкості масла погіршується змащення рухомих елементів силової установки. Тертя між деталями зростає, що призводить до їх перегріву і швидкого зносу. Найгірше, якщо проблема спровокує повне заклинювання мотора. Тоді доведеться повністю міняти агрегат.

Вартість ремонту

Витрати на ремонт можуть залежати від тяжкості пошкоджень і віку автомобіля. У старих моделях заміна форсунок може обійтися в кілька сотень гривень. Якщо мова йде про нові преміальні авто, то чек може зрости до десятків тисяч. Міняти поршневі кільця вже набагато дорожче. У деяких випадках суми можуть перевищувати 100 000 гривень.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

5 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago