Правила обкатки: що заборонено робити з новою машиною
Багато українських автолюбителів воліли б купувати нові авто, але далеко не всі знають, як правильно здійснювати його обкатку. Як пояснив «SUV News» механік однієї з київських автомайстерень, порушення відповідних вимог загрожує серйозними поломками і суттєвими фінансовими втратами вже через кілька місяців експлуатації транспортного засобу.
Перші 3000 кілометрів: золоті правила
«Сучасні двигуни вимагають особливої уваги в перші тижні експлуатації», – підкреслює фахівець. «Головне табу – різкі прискорення і перевищення 3000 обертів на хвилину. У цей період відбувається мікроскопічна притирання поршневих кілець, підшипників та інших прецизійних деталей».
Також механік категорично не рекомендує перевантажувати нову машину важкими вантажами або буксируванням. Якщо вузли не притерті, додаткове навантаження на них може призвести до передчасного зносу трансмісії та двигуна.
Технічне обслуговування: не ігноруйте «нульову»
Важливо провести «нульове обслуговування» через 3000-5000 кілометрів. Воно включає в себе заміну масла і фільтрів, а також діагностику гальмівної системи, КПП і електроніки. Нерідко виробники надають таке обслуговування безкоштовно.
Наш співрозмовник, спираючись на свій 15-річний досвід роботи на СТО, стверджує, що в 60% випадків автовласники, які ігнорують правила обкатки, стикаються з серйозними поломками вже в перший рік експлуатації автомобіля. При цьому ремонт двигуна або трансмісії може обійтися в суму від 50 до 200 тисяч гривень.
Довгострокова перспектива
Якщо правильно обкатати нову машину, в подальшому вона прослужить на 25-30% довше. Причому розмір витрат на її утримання також істотно скоротиться, оскільки не доведеться витрачати гроші на додаткове обслуговування і ремонт. На цій підставі наш експерт робить висновок, що дотримання рекомендацій виробника – це інвестиція в майбутню надійність і економічність вашого транспортного засобу.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!