Categories: Статті

Режими «плюс» і «мінус» на автоматичній коробці: для чого вони потрібні і коли їх використовувати

Сьогодні на селекторах багатьох автоматичних коробок передач ми можемо побачити загадкові позначення «плюс» і «мінус». Багато водіїв навіть не користуються цими функціями, незважаючи на свій досвід. Але даремно! Адже ці «загадкові» положення селектора насправді можуть стати у нагоді в не найпростіших, а часом і небезпечних ситуаціях, передає SUVNews.

Що таке «плюс» і «мінус»?

Позначення «плюс» і «мінус» на селекторі автоматичної трансмісії — це функція ручного управління АКПП, званого «Типтронік». Варто зазначити, що в різних моделях автомобілів ця функція може реалізуватися по-різному. Наприклад, в деяких випадках ручне управління автоматичною трансмісією може бути перенесене на підрулеві лепестки. Але, як показує практика, багато водіїв навіть не здогадуються про існування цієї функції у своїх автомобілях.

Коли використовувати «Типтронік»?

Функція ручного управління АКПП стане у нагоді вам, коли вам потрібно здійснити затяжний підйом або спуск. У цих ситуаціях водію буде корисно мати можливість контролювати трансмісію самостійно, що дозволить уникнути непотрібних перемикань. Наприклад, при русі під гору ручне перемикання дозволить підтримувати потрібні обороти двигуна, а при спуску — обмежити швидкість, зменшивши навантаження на гальмівну систему і запобігши її перегріву.

Читайте також: Що буде з автомобілем, якщо постійно їздити на задньому ході

Чому ручний режим необхідний?

Крім того, ручний режим є вкрай корисним для автомобілістів у багатьох інших випадках. З його допомогою можна здійснити так зване «гальмування двигуном» на автомобілях з автоматичною трансмісією. Це зберігає гальмівну систему від перегріву і дозволяє підтримувати високі оберти двигуна, що, у свою чергу, підвищує внутрішнє опір та знижує швидкість. Особливо корисно це при русі по слизькій поверхні та під час спуску.

Час зимових доріг

Ручний режим буде запорукою безпечної їзди під час зимового періоду. Ця функція допоможе вам легше почати рух на слизькій поверхні, спростивши процес старту з більшої передачі. Завдяки цій можливості водій може суттєво зменшити ризик пробуксовування коліс. Нарешті, ручне перемикання передач є виправданим на складних ділянках дороги, де потрібна особлива увага до роботи двигуна.

Перед тим, як почати використовувати ці функції, ми рекомендуємо ознайомитися з технічним посібником вашого автомобіля і протестувати ручне перемикання у звичних умовах.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

Чому японці змінюють моторне масло набагато частіше, ніж водії в інших країнах

Японці змінюють моторне масло частіше, ніж водії в інших країнах, через специфіку дорожнього руху та…

18 хвилин ago

7 надійних способів позбутися неприємного запаху в салоні автомобіля

Дізнайтесь про 7 перевірених способів усунення неприємного запаху в салоні автомобіля. Залишайтеся в безпеці та…

1 годину ago

В Україні виявили 20-річний пікап Toyota з пробігом лише 28 000 км

В Україні виявили 20-річний пікап Toyota Hilux з пробігом всього 28 тисяч км. Авто в…

6 години ago

Найпопулярніші бензинові авто листопада: хто здобув лідерство на ринку?

У листопаді 2023 року на ринку бензинових авто лідирує SKODA Octavia, зменшилась частка нових бензинових…

9 години ago

В Україні стартує виробництво японських пікапів

В Україні стартує виробництво японських пікапів Isuzu, що відкриє нові можливості для автопрому та пропонуватиме…

9 години ago

Найбільші штрафи для водіїв в Україні: які порушення ПДР загрожують вашій зарплаті?

Дізнайтеся, які штрафи загрожують водіям в Україні за порушення ПДР, зокрема за керування у нетверезому…

10 години ago