Роздінуть до нитки: три фрази, які краще не казати механіку на СТО
Кожен водій хоча б раз залишав машину в сервісі й вагався: чи чесно з ним обійдуться. Досвідчений механік Олексій М. з Дніпра розповів у коментарі для SUV News, які слова на приймальні краще проковтнути.
Перша фраза – «Я нічого не розумію в машинах». Це своєрідний прапор для тих, хто прагне заробити на вашій наївності.
«Почувши таке, недобросовісний майстер може спробувати впарити роботи, яких авто не потребує», – пояснює автомайстер, що понад 20 років ремонтує мотори.
Друга помилка – брехня про причину поломки. Власник може приховати, що залив неякісне пальне чи проігнорував сервіс. Така поведінка ускладнює пошук проблеми й піднімає рахунок.
«Якщо клієнт чесно каже, що сам міг зіпсувати вузол, ми швидше знаходимо дефект і він платить менше», – додає експерт.
Третя небезпечна звичка – просити «підкрутити» чи «налаштувати» сучасний двигун. У нових авто блок керування працює автоматично, а додаткові втручання лише шкодять. Олексій наголошує: єдине, що потрібно власнику – регулярне техобслуговування за регламентом. Якщо ж механік намагається продати зайві послуги під виглядом тюнінгу, це привід замислитись.
Висновок простий: не занижуйте себе, не вигадуйте легенд і не вимагайте непотрібних дій. Уважна поведінка під час ремонту допоможе зберегти гроші й нерви.