Кожен водій хоча б раз залишав машину в сервісі й вагався: чи чесно з ним обійдуться. Досвідчений механік Олексій М. з Дніпра розповів у коментарі для SUV News, які слова на приймальні краще проковтнути.
Перша фраза – «Я нічого не розумію в машинах». Це своєрідний прапор для тих, хто прагне заробити на вашій наївності.
«Почувши таке, недобросовісний майстер може спробувати впарити роботи, яких авто не потребує», – пояснює автомайстер, що понад 20 років ремонтує мотори.
Друга помилка – брехня про причину поломки. Власник може приховати, що залив неякісне пальне чи проігнорував сервіс. Така поведінка ускладнює пошук проблеми й піднімає рахунок.
«Якщо клієнт чесно каже, що сам міг зіпсувати вузол, ми швидше знаходимо дефект і він платить менше», – додає експерт.
Третя небезпечна звичка – просити «підкрутити» чи «налаштувати» сучасний двигун. У нових авто блок керування працює автоматично, а додаткові втручання лише шкодять. Олексій наголошує: єдине, що потрібно власнику – регулярне техобслуговування за регламентом. Якщо ж механік намагається продати зайві послуги під виглядом тюнінгу, це привід замислитись.
Висновок простий: не занижуйте себе, не вигадуйте легенд і не вимагайте непотрібних дій. Уважна поведінка під час ремонту допоможе зберегти гроші й нерви.
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…