Самі вбиваєте авто: механік розкрив страшну правду про поломки зчеплення

Поломка зчеплення сьогодні є однією з найпоширеніших причин звернення українців на СТО. Нерідко автомобілісти повністю зношують механізм уже після 30-40 тисяч кілометрів пробігу. При цьому, як пояснив «SUV News» досвідчений автомеханік, головною причиною несправності, як правило, є популярна помилка водіїв.

За словами фахівця, виною всьому їзда на напівзчепленні. Він пояснив, що подібна манера водіння доволі поширена в Україні та супроводжується частковим натисканням педалі зчеплення під час руху. Це призводить до того, що диск зчеплення прослизає між маховиком і притискним диском, що створює надлишкове тертя і підвищує температуру механізму.

При тривалому навантаженні диск зчеплення досягає критичної температури, що призводить до руйнування фрикційного матеріалу і деформації металевих елементів“, – пояснює співробітник одного з київських СТО.

При цьому механік підкреслює, що різке відпускання педалі зчеплення на високих обертах двигуна може бути не менш небезпечним, ніж їзда на напівзчепленні. Така практика викликає різкий стрибок механічного навантаження, який може призвести до мікротріщин у диску і навіть пошкодження тарілчастої пружини.

Експерти звертають увагу, що їзда на напівзчепленні може бути виправдана лише під час початку руху в гору та в ситуаціях, коли відбувається маневрування на дуже низькій швидкості. В інших випадках це неприпустимо.

Крім того автомеханік звертає увагу, що українці полюбляють тримати ногу на педалі зчеплення під час зупинки на світлофорі або для утримання автомобіля на схилі. У першому випадку необхідно замість цього перемкнути КПП на нейтральну передачу, у другому – активувати стоянкове гальмо.

Оптимальний стиль водіння передбачає використання зчеплення таким чином, щоб воно було повністю увімкнене або вимкнене. Проміжне положення має бути мінімальним“, – підкреслює фахівець.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також