Categories: Статті

Що може призвести до «смерті» дизельного двигуна: думка експерта

Дизельні двигуни цінуються за їхню надійність, економічність і високий крутний момент. Однак неправильна експлуатація та конструктивні недоліки можуть призвести до серйозних проблем, аж до повної поломки мотора. Досвідчений механік поділився з SUV News головними причинами, які можуть «вбити» дизельний двигун.

1. Ігнорування заміни оливи та фільтрів

Дизельні мотори чутливі до якості оливи. Воно не тільки змащує деталі, а й охолоджує їх, запобігаючи перегріванню. Забруднене мастило або його нестача можуть призвести до зносу підшипників, заклинювання турбіни та утворення нагару.

Порада: використовувати оливу, рекомендовану виробником, і міняти її кожні 7 000-10 000 км разом із масляним фільтром.

2. Використання неякісного палива

Дизельне пальне з високим вмістом сірки та домішок забруднює систему впорскування, засмічує форсунки та призводить до утворення нагару на клапанах і поршнях. У зимовий час використання літнього дизеля може призвести до парафінізації палива і зупинки двигуна.

Порада: заправлятися тільки на перевірених АЗС і використовувати зимову солярку при низьких температурах.

3. Низька якість заводського складання і конструктивні недоліки

Деякі дизельні двигуни спочатку мають слабкі місця, які з часом призводять до їх відмови. Наприклад, мотор Jeep EcoDiesel виявився схильний до передчасного виходу з ладу через недостатню площу підшипників і складну конструкцію.

Порада: перед покупкою автомобіля вивчити відгуки про надійність конкретного мотора і його проблеми.

4. Перегрів двигуна

Дизельні мотори сильно навантажені, і їхня охолоджувальна система повинна працювати бездоганно. Перегрів може призвести до прогару прокладки ГБЦ, пошкодження поршнів і клапанів.

Порада: регулярно перевіряти рівень охолоджувальної рідини та стан радіатора.

5. Чіп-тюнінг і неправильна експлуатація

Деякі водії збільшують потужність дизельного мотора за допомогою перепрошивки ЕБУ. Однак підвищення тиску в циліндрах і навантаження на поршневу групу може скоротити ресурс двигуна.

Порада: якщо робити тюнінг, то тільки у фахівців, які враховують реальні можливості двигуна.

Висновок

Щоб дизельний двигун служив довго, необхідно використовувати якісні мастила і паливо, вчасно проводити технічне обслуговування і уникати перегріву. Якщо мотор спочатку має конструктивні проблеми, то їх краще усунути заздалегідь, щоб уникнути капітального ремонту.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Чому навесні небезпечно використовувати зимову омиваючу рідину в автомобілі

З приходом весни автолюбителі активно готують свої автомобілі до теплого сезону: міняють зимову гуму, перевіряють…

1 годину ago

Новий Nissan Armada: п’ять головних переваг позашляховика

Третє покоління Nissan Armada отримало кардинальне оновлення, роблячи цей повнорозмірний позашляховик ще більш стильним, комфортним…

3 години ago

Заклинив люк бензобака: автомеханік пояснив, як його відкрити

Заклинений люк бензобака - поширена проблема, з якою можуть зіткнутися власники сучасних автомобілів. Більшість моделей…

5 години ago

Загадковий дорожній знак із хмарою і дощем: що він означає і чому важливий

Дорожні знаки та таблички до них відіграють ключову роль в організації дорожнього руху та забезпеченні…

6 години ago

Зупиніть машину негайно: механік попередив водіїв про небезпечний звук

Досвідчений американський механік і автомобільний блогер Скотті Кілмер, який має 57 років стажу роботи з…

7 години ago

Оштрафують або посадять: де заборонено знімати ДТП на камеру

Зйомка дорожньо-транспортних пригод давно стала звичним явищем, особливо в епоху соціальних мереж. Однак у деяких…

8 години ago