Що не можна говорить на СТО, щоб не переплатити: порада досвідченого механіка

Скотті Кілмер, відомий американський автоблогер і механік із 57-річним стажем роботи, звернув увагу автовласників на правила поведінки в автосервісі. За словами фахівця, якого цитує “Авто24“, деякі фрази говорити на СТО категорично не можна, інакше доведеться переплачувати за надані послуги.

Не намагайтеся здаватися експертом

Кілмер закликає своїх передплатників не вдавати з себе експертів і не боятися визнавати, що вони в чомусь не розбираються. Багато хто вважає, що таким чином вони дають зрозуміти співробітникам СТО, що їх не вдасться обдурити, але на ділі це має абсолютно протилежний ефект. Механіки швидко розуміють, з ким мають справу і можуть нав’язати таким клієнтам додаткові послуги або виставити завищений рахунок.

Що говорити замість цього?

Досвідчений майстер пропонує обговорювати з майстром кожну проблему і просити його роз’яснити ті чи інші моменти, давши вам можливість прийняти остаточне рішення про необхідність проведення тієї чи іншої процедури. Для професіонала своєї справи доступно пояснити причину поломки не складе труднощів.

Як уникнути обману в автосервісі

Просіть детальний опис робіт

Перш, ніж віддавати машину на ремонт, детально все з’ясуйте у механіка, уточніть ціну на запчастини, а також вартість і терміни виконання робіт.

Не повідомляйте, скільки готові витратити

Якщо ви прийдете на СТО з конкретним бюджетом і озвучите його механіку, він може набрати вам послуг на всю суму.

Вивчіть відгуки та репутацію сервісу

Перевірте, з ким вам доведеться мати справу. Репутація – це те, що не підробиш і не купиш за гроші.

Зберігайте чеки й акти виконаних робіт

Якщо в майбутньому у вас виникнуть суперечки і претензії до СТО, то ця документація стане вам у пригоді.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також