Categories: Статті

Що робити, якщо загорівся автомобіль: нові реалії пожежної безпеки

Не дивлячись на поширену думку, головними винуватцями автомобільних пожеж сьогодні є не електрокари. Офіційна статистика вказує на те, що щодня в Україні стаються десятки таких випадків, і дуже мала частина з них — з участю електромобілів. Як пише AutoSwiat, значно більший ризик загоряння мають гібриди та авто з ГБО.

Частіше за все причиною займання є витік пального, коротке замикання, конструктивні дефекти або ж перегрів елементів. Найбільшу небезпеку являють старі авто з неякісно встановленим газовим обладнанням, адже тут можуть бути допущені критичні помилки — зокрема, погана герметизація або недбало прокладені трубопроводи.

Експерти підкреслюють, що шанси самому загасити пожежу зазвичай дуже низькі. Автомобільний вогнегасник, особливо дешевий, рідко здатний зупинити розповсюдження полум’я. Якщо мова йде про електрокар, то проблема ще гірша — термічна нестабільність батарей може запустити неконтрольований “ланцюговий ефект”, який неможливо зупинити традиційними засобами.

Водіям радять при при перших ознаках диму негайно зупинити авто в безпечному місці, вимкнути запалення, евакуюватись з салону та ні в якому разі не відкривати капот — значний прилив кисню може розпалити пожежу з новою силою. Приступати до гасіння потрібно лише у випадку, якщо є кілька вогнегасників і джерело пожежі локалізоване. В інших ситуаціях варто відступити на безпечну відстань і чекати рятувальників.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

16 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

3 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago