Багато автовласників відкладають регулярне обслуговування автомобіля до останнього моменту, хоча знають, що мастило потрібно міняти кожні 10-15 тисяч кілометрів відповідно до рекомендацій виробника. Автослюсар пояснив, що буде з автомобілем, якщо проїхати понад 30 тисяч кілометрів без заміни технічної рідини.
Експерт навів приклад, щоб краще пояснити, як мастило працює при рідкісній заміні. Якщо в звичайний двигун, що не має великої потужності, залити якісне мастило і не міняти його до 30 тисяч кілометрів, це не завдасть серйозної шкоди. Це особливо актуально, якщо водій не займається агресивним стилем водіння, а керує автомобілем акуратно.
Хоча гарантій, що з двигуном нічого не трапиться, немає, ймовірність того, що він працюватиме без проблем, досить велика. Однак після цього потрібно буде замінювати мастило частіше, кожні 2-3 тисячі кілометрів, щоб усунути накопичені відкладення та нагар. Це правило не стосується двигунів з потужністю понад 100 кінських сил на літр об’єму. У таких випадках є великий ризик, що двигун потребуватиме капітального ремонту.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…