Шість міфів про шини, які спустошують ваш гаманець і загрожують безпеці

Шини – це єдина точка контакту авто з дорогою, тож будь-яка помилка в догляді швидко обертається проблемами. У гаражах, на форумах і навіть від знайомих можна почути поради, що мають мало спільного з реальністю. Журналісти SlashGear зібрали шість поширених міфів і пояснили, чому їм не варто вірити.

1. Чим більше тиск, тим краще

Позначка «макс PSI» на боковині шини означає лише межу міцності, а не норму. Перекачані шини втрачають зчеплення і зношуються швидше. Тиск треба брати з мануалу авто або наклейки на дверцятах водія, а не з боковини.

2. Всесезонні працюють у будь-яких умовах

Назва оманлива. Такі шини прийнятні для помірного клімату, але у сильний мороз чи спеку вони не тримають дорогу як слід. Взимку потрібні зимові шини з м’якою гумою та ламелями, а для спеки – літні, жорсткіші.

3. TPMS завжди скаже правду

Система контролю тиску реагує, коли тиск падає на чверть нижче норми. Це вже критично. Раз на місяць міряйте тиск манометром, а не покладайтесь лише на індикатор на панелі.

4. Можна міняти по одній чи дві шини

Нова гума поруч зі старою створює різний рівень зносу. Це впливає на стабільність, особливо в екстрених ситуаціях. Якщо фінанси не дають змоги взяти комплект, міняйте принаймні пару на задній осі.

5. Ротація та розвал – марна витрата

Насправді перестановка шин і корекція кутів рятують від нерівного зносу й економлять ресурс. Роблять це разом із заміною оливи – кожні 8–12 тисяч км.

6. У кожній машині є запаска

У нових моделях часто кладуть лише ремкомплект або «докатку». Повнорозмірну запаску має менше 15% сучасних авто. Тож варто перевірити комплектацію й подумати про підписку на дорожню допомогу.

Шини – не деталь, на якій можна економити. Від них залежить і гаманець, і життя.

Читайте також