Categories: Статті

Шість небезпечних помилок автомобіліста під час підготовки до весни

Зима наближається до завершення, а отже, українським автомобілістам час задуматися про підготовку до весняно-літнього сезону. Важливо своєчасно провести необхідні перевірки і процедури, щоб потім не потрапити в халепу. Видання «SUV News» звертає увагу на низку поширених помилок, які можуть призвести до негативних наслідків у перехідний період.

Ігнорування підкапотного простору

До приходу весни важливо зазирнути під капот, щоб перевірити стан АКБ, свічок запалювання, рівень мастила, омивної рідини та антифризу. За зиму тут може багато чого змінитися. Важливо вчасно виявляти проблеми для їх усунення.

Пізня заміна шин

Перехід на літні шини рекомендований коли температура на вулиці вже кілька днів стабільно тримається вище позначки в +7 градусів за Цельсієм. Заміна гуми дасть змогу поліпшити керованість на весняній дорозі й уникнути передчасного зносу зимових покришок.

Несвоєчасне миття

Із завершенням зими важливо ретельно вимити кузов і днище автомобіля від піску, солі та хімічних реагентів, які там можуть зібратися за зиму. В іншому разі агресивні матеріали можуть роз’їсти лакофарбове або антикорозійне покриття, спровокувавши іржу.

Догляд тільки за «зовнішнім виглядом»

Не забувайте про технічне обслуговування автомобіля. Недостатньо просто «вилизати» кузов. Після зими потрібно перевірити двигун, підвіску, гальма та інші важливі елементи.

Відмова від перевірки роботи кондиціонера

За зиму ваш кондиціонер через своє невикористання може банально прийти в непридатність, що стане неприємним сюрпризом, коли він раптово знадобиться.

Зниження уваги на дорозі

Після зими весняна їзда без ожеледиці, снігу та морозу може здатися легкою прогулянкою, але це не означає, що потрібно розслаблятися за кермом. Зниження концентрації – поширена весняна помилка, яка багато разів дорого коштувала водіям.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago