Кожен автомобіліст хотів би, щоб його транспортний засіб служив йому вірою і правдою багато років і був практично вічним. Однак будь-яка машина має свій ресурс, тож рано чи пізно вона прийде в непридатність. Найкраще, що можна зробити – відтермінувати цей момент. Зробити це можна, дотримуючись рекомендацій щодо довгострокової експлуатації автомобіля. Видання TopSpeed зібрало ключові поради автоекспертів і досвідчених водіїв про те, як змусити практично будь-який автомобіль проїхати 1,5 млн кілометрів.
Короткі поїздки на низьких оборотах «вбивають» автомобіль, оскільки він не встигає прогрітися до оптимальної температури, внутрішні компоненти двигуна не змащуються через погану роботу масляного насоса, а акумулятор не встигає зарядитися через слабку роботу генератора. Найкраще машина функціонує за умови регулярної їзди по шосе.
Запорука довговічності будь-якого автомобіля – якісне та регулярне технічне обслуговування. Міняйте витратні матеріали та технічні рідини за регламентом, не скупіться на якісні матеріали та паливо, і буде вам щастя.
Регулярні техогляди, а також діагностика на СТО дозволять виявляти проблеми на ранніх стадіях, усуваючи їх без зайвих складнощів і витрат. Також слід ознайомитися зі слабкими сторонами конкретної моделі, щоб постійно тримати ситуацію з ними на контролі.
Крім того, рекомендується звертати увагу на непрямі ознаки несправності, як-от шум, вібрації, підвищена витрата пального та мастила, витікання технічних рідин, перегрів двигуна та димлення з вихлопної труби.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…