Categories: Статті

Штраф до 17 000 грн: українським водіям нагадали про «подвійне страхування»

Водії пасажирського транспорту в Україні можуть отримати штраф до 17 тисяч гривень через відсутність ще одного важливого документа. Мова не лише про стандартну автоцивілку, а про персональний страховий поліс водія, який має бути оформлений окремо для кожного, хто займається перевезенням людей. Про це повідомляє mAuto.

Хто потрапляє під вимогу?

Закон стосується маршруток, автобусів, мінівенів та всіх інших транспортних засобів, які використовуються для перевезення пасажирів — як у регулярному, так і в нерегулярному режимі. Контроль здійснюють:

  • Патрульна поліція
  • Укртрансбезпека

У разі виявлення порушення, компанія-перевізник може бути оштрафована згідно із законом. Проте на практиці саме водії часто змушені оплачувати ці штрафи, навіть якщо юридично відповідальність покладається на роботодавця.

Яка відповідальність?

За відсутність індивідуального страхування передбачено штраф у розмірі до 17 000 грн. Це визначено чинним адміністративним кодексом і контролюється під час планових і позапланових перевірок.

Чому це важливо?

Юристи закликають не ігнорувати вимогу про додаткову страховку. Причини очевидні:

  • Вартість полісу значно нижча за потенційний штраф.
  • У разі ДТП або інспекції водій буде захищений юридично і фінансово.
  • Це допоможе уникнути проблем з правоохоронцями та зберегти роботу.

Якщо ви займаєтеся пасажирськими перевезеннями — перевірте документи прямо зараз. Окрім стандартної «автоцивілки», переконайтесь, що маєте персональний страховий поліс водія. Це не лише вимога закону, а й елемент вашої професійної безпеки.

Обачність у дрібницях — запорука спокою на дорозі та уникнення великих витрат у майбутньому.

Вас також можуть зацікавити новини:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

20 хвилин ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago