Categories: Статті

Штраф до 17 000 грн: українським водіям нагадали про «подвійне страхування»

Водії пасажирського транспорту в Україні можуть отримати штраф до 17 тисяч гривень через відсутність ще одного важливого документа. Мова не лише про стандартну автоцивілку, а про персональний страховий поліс водія, який має бути оформлений окремо для кожного, хто займається перевезенням людей. Про це повідомляє mAuto.

Хто потрапляє під вимогу?

Закон стосується маршруток, автобусів, мінівенів та всіх інших транспортних засобів, які використовуються для перевезення пасажирів — як у регулярному, так і в нерегулярному режимі. Контроль здійснюють:

  • Патрульна поліція
  • Укртрансбезпека

У разі виявлення порушення, компанія-перевізник може бути оштрафована згідно із законом. Проте на практиці саме водії часто змушені оплачувати ці штрафи, навіть якщо юридично відповідальність покладається на роботодавця.

Яка відповідальність?

За відсутність індивідуального страхування передбачено штраф у розмірі до 17 000 грн. Це визначено чинним адміністративним кодексом і контролюється під час планових і позапланових перевірок.

Чому це важливо?

Юристи закликають не ігнорувати вимогу про додаткову страховку. Причини очевидні:

  • Вартість полісу значно нижча за потенційний штраф.
  • У разі ДТП або інспекції водій буде захищений юридично і фінансово.
  • Це допоможе уникнути проблем з правоохоронцями та зберегти роботу.

Якщо ви займаєтеся пасажирськими перевезеннями — перевірте документи прямо зараз. Окрім стандартної «автоцивілки», переконайтесь, що маєте персональний страховий поліс водія. Це не лише вимога закону, а й елемент вашої професійної безпеки.

Обачність у дрібницях — запорука спокою на дорозі та уникнення великих витрат у майбутньому.

Вас також можуть зацікавити новини:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

33 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago