Categories: Статті

Скільки коштує прогріти двигун автомобіля: аналіз дослідження

Заощадження пального – важлива тема для багатьох водіїв. Чи справді варто заощаджувати на цьому? Давайте розглянемо практичний експеримент, проведений експертами з порталу avtomir, щоб дізнатися більше про це.

Методика виміру полягала у двох кроках. Спершу виміряли витрату палива під час прогріву двигунів двох автомобілів різних екологічних класів. Потім фіксували витрату пального під час стоянки вже із прогрітим двигуном на мінімальних обертах.

Усі вимірювання здійснювалися за допомогою бортових комп’ютерів, які отримували дані від автомобіля через OBD-II. Цей метод забезпечує більш точні результати, ніж традиційне вимірювання шляхом доливання пального.

Експеримент проводився на двох автомобілях – Kia Rio з двигуном G4FC (Євро-5) та Nissan X-Trail з двигуном QR25 DE (Євро-4). Отримані результати можна застосувати і до інших автомобілів, виготовлених компаніями Renault, Nissan, Hyundai/Kia та іншими виробниками.

Під час прогріву при -15°C автомобіль з двигуном Євро-4 витрачав близько 2,5 літра пального за годину, а з двигуном Євро-5 – 4 літри за годину. Після прогріву до 40°C витрата палива становила 1 літр на годину для Євро-4 і приблизно 4 літри на годину для Євро-5. У режимі холостого ходу обидва автомобілі споживали близько 0,8-0,9 літра пального на годину.

Отже, витрата пального під час прогріву та на холостому ході була близько однаковою для обох автомобілів. Хоча сучасні турбомотори можуть мати трохи меншу моментальну витрату пального, вони потребують більше часу для прогріву до оптимальної температури. Проте прогрівання двигуна є необхідним, і, як показав цей експеримент, це не приводить до значного збільшення витрати пального.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Share
автор
Vladislava

Recent Posts

Бренд для старперів: чому молодь не купує автомобілі Lexus

Японський преміальний автобренд Lexus має великі проблеми із залученням молодої аудиторії. Такого висновку дійшли аналітики…

50 хвилин ago

Електромобілі ламаються удвічі рідше за авто з ДВЗ, але мають одну істотну вразливість

Німецький автоклуб ADAC провів власне дослідження, спрямоване на порівняння надійності електромобілів та машин з ДВЗ.…

2 години ago

Mazda готова повернути роторний двигун у свої авто: все впирається в гроші

Японський автовиробник Mazda офіційно підтвердив, що її новий двороторний двигун уже практично готовий до серійного…

3 години ago

В Україні вдвічі злетіли ціни на одну обов’язкову послугу для водіїв

Набуття чинності нового закону про обов'язкове страхування автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ) призвело до значного подорожчання послуг…

4 години ago

Паніка скасовується: в Євросоюзі спростували чутки про заборону карбону в автопромі

Європейський парламент спростував інформацію, що з'явилася раніше, про намір ухвалити новий закон про заборону на…

5 години ago

Страховики в паніці: штучний інтелект допомагає водіям масово шахраювати зі страховкою

Стрімке поширення штучного інтелекту створює загрозу для страхових компаній по всьому світу. Як пише Express,…

6 години ago