Три головні помилки під час прогрівання, які «вбивають» двигун

З приходом холодів багато водіїв роблять поширені помилки під час прогрівання двигуна, які можуть призвести до його швидкого зносу. Досвідчені механіки назвали «SUV News» три головних порушення, здатних нашкодити автомобілю.

1. Максимальне навантаження на обігрівач

Одразу після запуску двигуна чимало водіїв вмикають пічку на повну потужність, сподіваючись прискорити прогрівання салону. Однак це може уповільнити прогрівання самого двигуна і збільшити навантаження на систему охолодження. Експерти рекомендують запускати пічку на мінімальній потужності, а через кілька хвилин поступово збільшувати потік гарячого повітря.

2. Спрямування гарячого повітря на холодне скло

Різкий вплив гарячого повітря на промерзле лобове скло може спричинити появу тріщин через температурний перепад. Замість цього краще спочатку спрямувати тепле повітря на ноги і дати салону прогрітися рівномірно, а потім акуратно видалити лід скребком.

3. Виїзд без належного прогріву

Деякі водії починають рух одразу після запуску мотора, що особливо шкідливо в сильні морози. Масло залишається густим і не встигає нормально циркулювати системою, що збільшує знос двигуна. Оптимальний час прогріву – 2-5 хвилин за помірних температур і до 10 хвилин у сильний мороз.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також