Як канцелярська гумка рятує водіїв від штрафу в 1500 грн і позбавлення прав
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що звичайна канцелярська гумка, яка нерідко без діла лежить у бардачку чи сумці, може стати справжнім рятівником у непередбаченій ситуації. Як повідомляє «SUV News», цей простий канцелярський аксесуар здатен допомогти уникнути штрафу та навіть позбавлення водійських прав.
Чим загрожує використання телефону за кермом
Сучасні водії активно користуються смартфонами як навігаторами, музичними плеєрами або засобами зв’язку. Але тримати гаджет у руці під час руху суворо заборонено правилами дорожнього руху. За це передбачено штраф 510 грн, а в разі, якщо з вини водія, який відволікся на телефон, буде створено аварійну ситуацію — штраф зростає до 1445 грн, а також можливе позбавлення прав на строк до одного року (ст. 122 КУпАП).
Простіше не буває: як зробити тримач з гумки
Коли немає під рукою фірмового тримача, ситуацію може врятувати канцелярська гумка. Все, що потрібно — просилити її у вентиляційні отвори на панелі приладів і зробити петлю. У неї можна легко вставити смартфон, який надійно зафіксується на рівні очей.
Це дозволяє:
- Користуватися навігатором, не відволікаючись від дороги;
- Спілкуватися через гучний зв’язок, не порушуючи ПДР;
- Не отримати штраф і не створити небезпечну ситуацію.
Чи є мінуси?
Так, варто розуміти, що цей лайфхак — тимчасове рішення. Гумка не забезпечує ідеальну фіксацію і не підходить для тривалого використання. Проте в критичний момент — наприклад, у дорозі чи в незнайомій місцевості — такий тримач може стати справжнім порятунком.
Навіть найбанальніші речі можуть мати корисне і практичне застосування. Тепер, замість того щоб ігнорувати канцелярську гумку в бардачку, варто залишити її в авто як резервний тримач для смартфона. Можливо, саме вона колись вбереже вас від штрафу, нервів або навіть ДТП.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Підступний новий трюк автозлодіїв: чому розбите яйце на лобовому склі має насторожити водія
- Які оберти двигуна вбивають ваш автомобіль: відповідь моротиста
- Чому не треба міняти оливу в двигуні кожні 10 000 км: пояснення моториста